dinsdag 1 september 2020

Tamina geboren!

Hoi allemaal!

Nog bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige blogpost, de 4e uitdaging met GerJanne van dit jaar.

Vandaag laat ik een geboortekaartje zien. Ja jullie lezen het goed, een geboortekaartje.

Gisteren beviel het zusje van Gunther van haar eerste kindje. Spannend dus voor iedereen. Het is het eerste kleindkind van mijn schoonouders, het eerste achterkleinkind voor één helft van Gunthers' familie, het eerste kindje waar wij oom en tante van zijn en niet te vergeten het petekind van Gunther. Deze kleine muis had dus op haar eerste levensdag alvast heel wat eerste keertjes op haar palmares.

Tamina is haar naam en het is echt een klein muisje met haar 2.670kg en 46.5cm. Maar moeder en dochter stellen het goed!

Er werd mij gevraagd om de geboortekaartjes te maken, geen gemakkelijke opdracht. Ik liet wat voorbeeldkaarten zien en naar aanleiding van hun keuze maakte ik een kaartje. Dat moest daarna omgezet worden in productie.

Het is een rechthoekig kaartje geworden, het moeten posten van de kaarten speelde een grote rol in die keuze!
Ik heb geprobeerd om een soort van tent/tipi na te bootsen. Verder heb ik het konijntje van MD gebruikt, de wolkjes horen bij de set van het schaapje en de tekst "Hello Baby!" is ook van MD.

Ik had nog een foto willen maken van alle 40 kaartjes die ik gemaakt had, maar daar dacht deze slimmerik pas aan toen de kaartjes op de bus zaten. Te laat dus 😅.

Dit kaartje wil ik graag laten meedoen aan de volgende challenges:
- Ally's Angels: Challenge #37 - Anything Goes
- Papercraft Challenges: Challenge #61 - Animals

Veel liefs voor nu,
Sarah

8 opmerkingen:

Eri zei

Je hebt een schattig geboortekaartje gemaakt Sarah, en dat 40 x! Leuk hoor!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Super schattig hoor deze geboortekaartjes...heel lief! Ik deed het ook eens maar dan 30x...
Veel geluk gewenst voor de kleine.
Groetjes Ellen

Hermien zei

Gefeliciteerd met het kleintje in jullie familie Sarah. De geboortekaartjes zijn prachtig.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Oh proficiat tante Sarah! Wat leuk! En wat een mooie naam heeft ze gekregen.
Je kaartje is superleuk en 40 keer? Wauw wat een productie. Heel lief en leuk is het kaartje! En Gunther zal wel fier zijn!
Opdracht 5 komt nog hoor. Volgende week zit ik wat ruimer in mijn tijd, dus houd de mail maar in de gaten!

Martha zei

Van harte met jullie kleine nichtje, Sarah!
Wat heb je een leuk geboortekaartje gemaakt en dat 40 keer, wat een klus maar superleuk gedaan!
Kun je altijd leuk op terugkijken!
Liefs Martha

Lisa zei

that bunny is just adorable, perfect for a baby card. thank you for sharing your creation with us on the Papercraft-Challenges blog. Lisa xx

Je@net zei

Nog gefeliciteerd met je nichtje, zo leuk! En wat een super schattig kaartje heb je gemaakt.
Ben trouwens meteen volger geworden van dit leuke blog!

Maikreations zei

Such a sweet card! Love the tipi - it looks so cosy :o) Thank you for playing along with our "Animals" challenge at Papercraft Challenges! Have a wonderful week and happy crafting, Maike ;o)