dinsdag 8 september 2020

Welkom Tamina

Dag allemaal!

Bedankt voor jullie lieve reacties op de kaartjes voor de broertjes. Marjan haalde aan dat ze vond dat de broertjes alle twee aparte namen hebben en dat is zeker zo.

Vandaag laat ik het kaartje zien dat ik maakte voor de kersverse ouders van Tamina. Mijn schoonzus en haar man keken echt uit naar dit kindje en hadden praktisch alle grote spullen al zelf gekocht. Dozen vol met kleertjes had ze via haar nicht gekregen. Niet gemakkelijk dus om een leuk kraamcadeau te vinden. Maar goed, we kochten een babybadje en wat spulletjes die bij het bad-moment horen.


Tijdens het bedenken van het geboortekaartje had ik al snel door dat mijn schoonzus iets had met roze, sterren en hartjes. Later, nadat ik al gestart was met de geboortekaartjes, zag ze een oud kaartje van mij met het hobbelpaardje van Magnolia. Toen zei ze: "Oh dat was ook leuk geweest voor op het geboortekaartje!".
Voor het maken van het felicitatiekaartje ging ik dus naar al die ingrediënten op zoek. En dat had dit kaartje tot gevolg.

Een hemel vol sterren als achtergrond, daarop de hartjestag van Magnolia, de cirkel is een stans van Action. Het hobbelpaardje is ook van Magnolia en de letters zijn van Joy! Crafts.
Wat roosjeslint, twine en plaksteentjes maken het geheel af.

Ze vonden het kaartje en de spulletjes leuk.

Bij Dutch Card Lovers is de eerste challenge na de zomerstop "Alles mag", ik link mijn kaartje dus graag daar!

Op dit moment ben ik bezig met de opdracht van de Liftchallenge. Vond het een leuke opdracht die ik niet aan me voorbij wilde laten gaan! Nu nog tijd vinden om het verder af te maken!

Veel liefs voor nu,
Sarah

12 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh...wat een super schattig babykaartje is dit, Sarah!

Irene zei

Het eerste dat ik dacht "ook dát paardje, waar zou dat van zijn?". Raadsel opgelost en dit kaartje is zó schattig, lief én apart, genoeg roze voor de kleine meid maar ook een beetje stoer!
XxIrene

Sarah zei

Daar zal ze inderdaad blij mee zijn!
De kaarten voor de Boys zijn ook leuk!

Ellen zei

Wat een lief kaartje Sarah...prachtig hoor en snap het dat ze het mooi vinden.
Ook je vorige post met de stoere kaartjes voor de boy’s...geweldig hoor!
Ik wil ook nog meedoen met de liftchallenge maar ben super druk met baby dingen voor onze kleinzoon...nog ruim 2 weken en het is super spannend nu.
Succes met je kaartje en groetjes,
Ellen

Martha zei

Supermooi dit kaartje, Sarah!
Zo leuk gecombineerd, ik vind dat paardje ook erg schattig!
Fijn dat ze er blij mee waren!
Tamina vind ik ook een erg mooie naam!
Liefs Martha

Nicole Parmentier zei

Wat een schattig babykaartje! Bedankt voor het meedoen met DCL.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou dan zal je felicitatiekaart zeker een schot in de roos zijn Sarah. Mooie kleurtjes en lief hobbelpaard. Heel mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Sarah,
deze kaart voor Tamina is helemaal leuk! Dat hobbelpaard kreeg ik ook eens gestanst van je, weet ik nog.
Ik heb vanavond de kaart voor de Lift afgemaakt. Morgenochtend even op de foto en en dan plaatsen, denk ik. Dan ben ik eens niet op het nippertje.

Marjan zei

Wat een schatje dit mooie kaartje! Tamina is trouwens ook een aparte naam! Jullie cadeau is leuk, dat heb je toch elke dag nodig, dus heel functioneel ook. Dank je we voor het meedoen met DCL.
Ik ben benieuwd naar je Liftkaartje, je hebt nog heel even de tijd.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooi geboortekaartje, heel leuk! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat leuke hobbelpaard, leuk de andere details erbij
groetjes ellen

Crealientje zei

Prachtig geboorte kaartje!
Hobbelpaard is super leuk.
Groetjes Crealientje.