woensdag 2 december 2020

It is your ... Birthday

Dag allemaal!

Bedankt voor jullie leuke reacties op het kaartje voor mijn oom!

December is aangebroken en dat betekent niet alleen feestdagen hier bij ons. December is ook DE maand bij uitstek dat er héél veel familieleden jarig zijn die ik altijd een zelfgemaakte kaart geef of stuur. Volgens mij was april een productieve maand in het verleden 😉 .

Ik zag de challenge van Marianne Design voorbij komen, dit keer is de uitgangsbasis een schets. Daar werk ik graag mee, dan heb je meteen al een opbouw voor je kaart.

Afgelopen maandag had ik namiddag vrij en Gunther was thuis o.w.v. een opleiding. Dus vroeg ik lief om een paar spullen van de bureau naar de eetkamer te verplaatsen. Ik zit een beetje vast met een afscheurbreuk en een barstje in mijn voet. Dus van heen en weer lopen naar de kasten met spullen en de werktafel is geen sprake 😋. En ik mag niet klagen, want als ik flink luister de orders van de dokter heb ik bijna pijn. Maar soms moet ik toch even over de schreef gaan, voet omhoog + ijs, is niet altijd gelijk aan effeciënt thuiswerken. 😇

Ik ging voornamelijk aan de slag met het pakketje dat ik van GerJanne kreeg. Dat lag nog duidelijk in het zicht en bestond uit allemaal spullen van MD.

De basis is een vierkant kraftkaartje. Het spreekt best voor zich lijkt me. Er moest een feestvarken op want de ontvanger is fan varkentjes!

Aan de binnenkant ook nog een uitdraai van de Birthdaystans. Die lag nog tussen de paperpad na een kaartje dat ik maakte voor de swapopdrachten met GerJanne.


Gebruikte materialen:
- Papier: PK9131 - Celebrations
- Mal + stempel: COL1349 - Birthday
- Mal: COL1402 - Varkentje
- Dots: PL4502 - Green & Orange

Veel liefs voor nu,

Sarah

14 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaart is dit!

Ellen zei

Heel leuk gedaan Sarah!
Sterkte met je voet, hoop dat je snel hersteld!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt. Mooi met de sketch en natuurlijk het papier.
Wat naar van je voet. Luister maar goed naar de dokter....hoe lang gaat het duren? EN dan ook nog jarig binnenkort! Beterschap, hoor.
Liefs!

Martha zei

Vrolijk feestelijk kaartje heb je gemaakt, Sarah!
Ah wat vervelend dat je een blessure aan je voet hebt, beterschap!
Liefs Martha

Aniet zei

Wat een superleuke verjaardagskaart Sarah, dit is mijn favoriete papier,
leuk dat je meedoet met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Eri zei

Een leuke en vrolijke kaart met het feestvarken! Wat vervelend dat je een beetje vast zit door je voet, ik wens je veel beterschap.
Groetjes, Eri

Annie H zei

Heel leuk kaartje, dat varkentje blijft een toppertje.
Groetjes, Annie

De Hobbyzolder zei

Nou, daar zal het feestvarken beslist blij mee zijn!
Leuk dat je meedoet met de sketch Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Judith zei

Toppie feestvarken voor de jarige.
Gezellig dat je mee doet met onze “sketch”.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Henriët zei

Wat maakte je een mooie kaart voor een feestvarken met onze sketch.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Suzan zei

Prachtig vrolijk kaartje heb je gemaakt met de sketch!
Bedankt voor het meedoen en succes!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Anita zei

Je hebt er een prachtige feestkaart van gemaakt Sarah.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

ps. sterekte met je voet en goed naar de dokter luistern....

Wybrich zei

Een mooie vrolijke kaart!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Vandaag jullie kerstkaart ontvangen, wat lief dank je wel!
Gelukkig heb je het adres er achterop geschreven dus nu kan ik je wel een kaartje sturen want 5 december was je jarig en ik had je adres niet dus geen felicitatiekaartjs voor jou...
Het kerstkaartje gaat zo snel mogelijk op de bus!
Liefs Martha