donderdag 3 december 2020

Swappen met GerJanne - 2020 #6

Hoi allemaal!

Vandaag het laatste kaartje van de opdrachten van GerJanne. En wat voor één! Ze appte me met de vraag als het me leuk leek om een kerstkaart te maken met het papier uit het pakketje. Leuk leek het me zeker, maar het was een ware uitdaging!
Ik heb er erg lang over zitten nadenken en er kwam maar niets... Dit kaartje is er dan ook uitgerold door wat aan te modderen.

Normaal hadden jullie deze laatste kaart vorige week donderdag, op GerJanne haar verjaardag, al gezien. Maar ik had helemaal over het berichtje met de datum om hem te plaatsen gekeken. Dus donderdagochtend zag ik een berichtje van GerJanne binnen komen dat ze iets anders zou plaatsen. Ik schaamde me rot en nu nog steeds. Dus via deze weg nogmaals sorry, GerJanne!

Ik weet zelf niet goed wat ik van dit kaartje moet vinden. Het is 'n echt atypisch kerstkaartje. Bij anderen is dat altijd erg leuk, maar nu ik zelf zo'n kaartje gemaakt heb weet ik het nog zo niet. Omdat het voor mij zo'n uitdaging was, ben ik echt enorm benieuwd naar het kaartje van GerJanne!

Liefs,
Sarah

11 opmerkingen:

Freubelmina zei

Nou de opdracht is zeker wel geslaagd Sarah, niet zo ontevreden zijn hoor! Ik vind het een hele leuke kerstkaart.
Lieve groetjes, Wilma xx

Sarah zei

Weet je, we kunnen allemaal wat vrolijkheid gebruiken met de kerstdagen na dit intense jaar. Dus met een positieve tekst vanbinnen gaat je de ontvanger van dit kaartje helemaal blij maken. Dus: helemaal geslaagd, ondanks dat het geen gemakkelijke uitdaging was. Grappig dat GerJanne met ons beide uitdagingen doet. En kleine Sarah, dat staat zo lief. Xx

Femminde zei

Een hele vrolijke kerstkaart!! Ik zag de uitdaging bij GerJanne en voordat ik de kaart zag dacht ik hoe kan je daar nu een kerstkaart van maken. Jij had niet het geluk dat je er zo'n mooi bijpassend plaatje bij had. Maar dit is prima zo.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

Ja het is wat om met dit celebration designpapier een kerstkaartje te maken, dat noem ik nog eens een uitdaging. Het is je perfect gelukt, knap gedaan!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Toch knap om de uitdaging aan te gaan Sarah en wat vrolijkheid met de komende feestdagen is welkom. Een leuke kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Leuk dat je de uitdaging aanging en ook jet kaart met dit papier en de spulletjes is leuk! Vrolijk en modern!

Diny zei

De uitdaging is goed gelukt Sarah.....het is een mooi kerstkaartje geworden!
Groetjes Diny

Eri zei

Ik snap meteen dat je over deze uitdaging even na moest denken, maar je hebt het heel goed gedaan. Het is een leuke kaart geworden.
Groetjes, Eri

Martha zei

Mooie moderne uitstraling heeft dit kerstkaartje, Sarah!
Het dp is echt vrolijk!
Liefs Martha

Ellen zei

Heel leuk kaartje maakte je...echt een uitdaging met dit vrolijke papier. Goed gelukt hoor!
Groetjes Ellen

GerJanneke zei

Ah....dat is ook een leuk idee! Die kerstboom zo centraal. En het was zeker een uitdaging...ik had dat plaatje toevallig dat zo goed paste. Ik verheug me op onze volgende challenges in 2021.
Ik reageer met mijn andere account want ik heb weer last van die robot met plaatjes aanklikken en zo. Dus je kunt niet op mijn blog komen als je op mijn naam klikt. Ik zeg het maar even...dan weet je waarom ik niet eerder reageerde.