woensdag 21 april 2021

Cactussen en Aloë Vera

Hoi allemaal!

Nog hartelijk dank op jullie lieve reacties op de kaartjes die ik vorige week liet zien! Altijd superleuk om te lezen.

Toen ik het kaartje "Hugs & Kisses" liet zien, vertelde ik al dat dat eigenlijk het tweede kaartje was dat ik maakte naar aanleiding van de challenge "planten" bij Knutsels en Kadootjes.
Irene maakt nog zo'n leuke opmerking in de trend van dat Hugs & Kisses met cactussen haar niet ideaal leken. Het is natuurlijk maar hoe je het bekijkt. Misschien is het wel een gat in de markt als alternatief voor botox, dry needling of acupunctuur.

Ik wist dat ik nog leuke stansjes had gekocht, een hele poos geleden, om zelf plantjes in elkaar te boksen. Maar ik had ze nog niet eerder gebruikt...
Dus de challenge was dan ook het moment om dat wel te doen, samen met een aankomende verjaardag.



De basis is een kraft met daarop héél fel groen (bijna geel) dp. Omdat ik het binnen de planten wilde houden, ben ik op het dp aan de slag gegaan met een stencil van bladeren en inkt.
Ik vond de juiste kleur papier om terracottapotten mee te maken. Die staan altijd zo leuk bij cactussen. Natuurlijk hier en daar wel een bloemetje op de cactus. Ze zijn zo mooi als ze in bloei staan!
In het midden nog een schaaltje met Aloë Vera (of is het zo'n vetplantje?).
De tekst "On your special day" is gestempeld in blauw, maar lijkt groen door alle omringende kleuren.

De kaart is intussen al een tijdje op bestemming en ik ben benieuwd als de cactussen nog in bloei staan :) . Wat denken jullie?

Liefs voor nu,
Sarah

6 opmerkingen:

Irene zei

Jemig, geloof dat ik mijn berichtje vergeet te plaatsen dus hupsakee nog 1x (of misschien wél 2??).
Enige bloeiende cactusjes en de lime-basiskleur en het groen van de stencil vind ik er top bij!
XxIrene

VoormeKaartje zei

Wat is dit een mooie kaart geworden. Zulke leuke kleuren heb je gebruikt wordt zo een vrolijk geheel.
Groetjes, Christa

Eri zei

Leuke kaart met de bloeiende cactussen. De rand beinkte bladeren staat er heel mooi bij.
Groetjes, Eri

GerJanneke zei

Ha lieve Sarah! Wat een leuke plantenkaart heb je gemaakt. EN die cactussen bloeien vast nog!...Ik heb boven cactussen staan en ik vergeet ze vaak water te geven en dan gaan ze sowieso bloeien bij mij...
Dank je wel voor het meedoen bij osn van K&K.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaart Sarsh, door het geel wat je hebt gebruikt in combi met cactussen 🌵, lijkt het een mexicaans kaartje. Bedankt dat je mee doet bij K&K .groetjes Ingrid...

Hermien zei

Ha, ha drie cactussen op een rij! Ze staan mooi op de kaart, bedankt voor het meespelen bij K&K.

groetjes Hermien