donderdag 14 april 2022

12 Cards of Christmas 2022 - #4 - Inspired by GerJanne en Sarah

Dag lieve allemaal!

Vandaag laten GerJanne en ik Kerstkaart nummer 4 van 12 zien, want ja het is natuurlijk alweer april! De tijd vliegt echt zo snel, zeker nu ik weer alle dagen op kantoor moet werken.

De opdracht voor deze keer was om het modelletje na te maken van het kerstkaartje dat ik van GerJanne kreeg. Ik vond 'm erg leuk!

Toen ik de kerstkaart ontving, 13/01/2022, liet ik dat aan GerJanne weten (ze had er namelijk ook een briefje bij gedaan dat ik het kaartje goed moest bewaren, ik wist wel waarom). Bleek dat de kaart ruim een maand onderweg was geweest.
Naast het model moest ik het ruitjespapier, de enameldots, de tekststempel en het uitdrukvel gebruiken.

Dus ik ging aan de slag. Het modelletje had ik vrij snel in elkaar gepuzzeld na wat meet- en knipwerk. Maar ik moet toegeven dat ik het erg moeilijk vond om aan te kleden...

De foto's van het kaartje was ik helemaal vergeten te nemen, dus toen ik gisterenavond mijn berichtje aan het typen was, zag ik dat ik foto's was vergeten te maken. Dus mijn excuses voor de alles behalve kwalitatieve foto's...


Dit is het kaartje uiteindelijk geworden. Als hij toe geplooid is, moet je de sterretjes opspannen. Wanneer je het kaartje dan open vouwt dan draaien de sterretjes nog even rond. Een leuk detail!


Ik ben vooral heel benieuwd naar de uitwerking van GerJanne, kijken jullie mee?
Ik link mijn kaartje ook nog even bij 52WTC.

Liefs,
Sarah

9 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha die Sarah!
Wat leuk dat je de sterren er ook in gedaan hebt! En wat lijkt het anders als je ander papier hebt, of op andere plekken op het model. En wat ik ook leuk vind, is dat je de tekst op het centrale gedeelte hebt gestempeld. Heel mooi gedaan en het is goed te zien hoor, foto's zijn prima.
Opdracht 5 komt binnenkort in je mail!

Daphne zei

Ik schreef het ook al bij GerJanne..... dit is 1 van mijn lieveling modellen, ik maakte het al vaak.
Ik vind de touwtjes met iets eraan zo leuk.
Waarom jij het zo lastig vind om aan te kleden is omdat je de zijkanten uit 1 gedeelte hebt gemaakt, dan moet je heel goed meteen een snijden/knippen. Ik doe daar altijd kleine stukjes (ook nog eens goed om restjes weg te werken).
Leuk hoor.

Anita van Deur zei

Super leuk dit kaartje, vind het plaatje van de poes enig, fijne dag.

Martha zei

Prachtige kaart, Sarah
Heel mooi gemaakt en inderdaad zoala jij die vlakjes hebt bekleed is erg lastig, Daphne geeft een leuke tip hierbij
Maar dat neemt niet weg dat je het heel leuk hebt gedaan!
Liefs Martha

Jantine zei

Mooi gedaan, Sarah. Een heel gepuzzel om zo'n model na te maken, denk ik. Leuk je draaiende sterren erbij. En hij is inderdaad heel anders dan bij GerJanne, dat maakt het extra leuk.
Wel fijn dat de kaart van GerJanne toch arriveerde in januari, bijzonder dat hij er een maand over heeft gedaan...
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart!! lijkt me een heel gedoe om dat in elkaar te zetten....
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk en zeker grappig dat de sterretjes nog even ronddraaien bij openen Sarah. Mooie kerstkaart in een mooi model.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Ook jouw kaartje is prachtig Sarah!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Sarah. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.