donderdag 12 oktober 2023

12 Cards of Christmas 2023 - #10 - Oktober: Pompoenen

Dag allemaal!

Vandaag zijn GerJanne en ik er met ons 10e kaartje van onze kerstuitdaging.

De tijd is erg snel omgevlogen! Het kaartje van september stond al heel lange tijd ingepland, ik wist namelijk niet als en wanneer ik er tijd voor zou hebben. Want wat ik hier nog niet vertelde, is dat ik zwanger was en eind augustus bevallen ben van een klein ventje!



Het kaartje voor oktober lag half klaar op tafel, maar in de weinige momenten dat ik even tijd had tussen de bedrijven door kwam ik er maar niet verder mee. Om één of andere reden was ik helemaal niet tevreden met de uitwerking van de opdracht en dus demonteerde ik het kaartje gisterenavond. Dat betekende dus hopen op een kleintje dat bleef slapen en onder tijdsdruk een ander idee krijgen en ook nog uitwerken.

De opdracht voor oktober: Pompoenen. Het is nog steeds herfst en op het einde van de maand vieren we op één of andere manier nog het einde van het oogstseizoen. Pompoenen zijn er nu in overvloed. Gebruik de die-cut pompoenen en eventueel ook de stickers. Maak er een gezellig kaartje van!

Met deze temperaturen ben je natuurlijk ook nog helemaal niet in de herfstsfeer.

Mijn uiteindelijke kaartje:


Ik ben benieuwd wat GerJanne deed met de pompoenen, dus ik ga snel kijken. Jullie ook?

Liefs,

Sarah x

9 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooi kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

GerJanne zei

Oh wat ontzettend grappig dat we hetzelfde idee hadden met die boom! En allebei struggles met de opdracht 😉
Het ziet leuk uit!
En ja zo'n kleintje vraagt heel veel aandacht, dat begrijp ik.
Vooral van genieten hoor! Cliché: ze zijn zo groot!

casa crea d' emilia zei

Haha. Jullie hadden een beetje hetzelfde idee zo te zien. Heel leuk geworden zeg. Ik vind het zo grappig, een kerstkaart met pompoenen. Heel origineel.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Sarah. Zo'n klein persoontje verandert je hele leven natuurlijk. Je laat vandaag een mooie kerstkaart zien en hij lijkt op die van GerJanne maar is toch anders.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Ah Sarah van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Hopelijk gaat het goed met jullie?!
Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt zo grappig de pompoenen bij de kerstboom!
Liefs Martha

Jantine zei

Heel mooie kaart, Sarah. Lijkt qua sfeer wel op die van GerJanne, maar is toch heel anders. Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een leuke kaart Sarah!
Ik ga nog even bij GerJanne kijken.
Groetjes Diny

Eri zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zoon! Het is jou ook gelukt om een leuke kaart te maken met de boom en pompoenen.
Groetjes, Eri

martina's kaartjes zei

Hoi Sarah, ik heb gelezen dat je last had met het snijden van cardstock met je cameo ? wil je graag helpen, maar weet niet wat juist het probleem is.
Je kan me eventueel mailen via de mailknop op mijn blog,
ik hoor het wel,
grtjs,martina