donderdag 9 november 2023

12 Cards of Christmas 2023 - #11 - November: Winter in zicht

Dag allemaal!

Bedankt voor de felicitaties! Met ons kleine ventje gaat het supergoed, het is een rustig en blij mannetje met afentoe wel eens een minder dagje, maar dat hebben we allemaal! Het is vooral genieten van dit kleine wondertje, waardoor de tijd nog sneller lijkt om te vliegen!



We zijn alweer de tweede donderdag van een nieuwe maand en dat betekent natuurlijk dat GerJanne en ik onze kaartjes tonen.

Voor november kwam ik met volgende opdracht: "De winter komt steeds dichterbij en het weer begint guur en somber te worden. Allerheiligen, allerzielen en wapenstilstand associeer ik ook altijd met dat weer. Maak een soort scene met de die-cut van het huis en de kale bomen. Vul aan naar wens alsook dp is vrij te kiezen."

Op een witte basiskaart plakte ik dp met berkenbomen al een beetje verhoogd op. Daarop verschillende die-cuts, ook allemaal met verschillende diktes opgeplakt, zo krijgt de kaart toch wat dimensie. Bovenaan in lichtgrijs de tekst gestempeld. Ik ben eigenlijk heel tevreden over dit kaartje, ookal is het vrij basic.

Ik ben natuurlijk benieuwd wat GerJanne gedaan heeft met de opdracht en de materialen. Kijken jullie mee?

Liefs, Sarah

8 opmerkingen:

Irene zei

Knap gedaan met die diecuts (vind ik altijd moeilijk), een héél sfeervolle kaart!
XxIrene

casa crea d' emilia zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Anders als die van Gerjanne maar allebei zo leuk. Mooie challenge hoor. Heel leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marjan zei

Van harte gefeliciteerd nog met de geboorte van jullie kleine mannetje, heel veel geluk met elkaar. Fijn dat hij een blije baby is.
Mooi tafereel heb je gebouwd op je kaart, een warme sfeer vind ik het! ik ga zo ook even bij GerJanne kijken.

GerJanne zei

Ha Sarah, fijn dat het goed gaat! Je kaart is mooi en duidelijk een overdag tafereel. Zo hebben we toch wel verschillende kaartjes weten te maken.
Heel leuk met die bomen achtergrond.
Fijn dat het goed gaat met jullie. Geniet er van!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat jullie "wondertje" het zo goed doet Sarah. Het mooiste geschenk wat bestaat.
Je hebt een mooie sfeervolle kerstkaart gemaakt met die diecuts.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Bernadet zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Sarah.
Aaaah wat fijn dat jullie en de kleine man het goed doen.

Eri zei

Je hebt een leuk herfstig tafereeltje gemaakt met de die cuts! Fijn dat het goed gaat met je kleine mannetje.
Groetjes, Eri

Costa Rica zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.