donderdag 3 november 2016

Restjes

Dag allemaal!

Restjes, wie heeft ze niet?! Bewaren jullie ook, net als ik, alles tot de allerlaatste snippertjes?
Toen ik het kaartjes maken serieus opnam kocht ik eens kerstdp in het Kruidvat. De restjes bleven jaren in mijn blokje zitten, tot nu...
Sinds kort heb ik Anneke haar blog ontdekt en zelf is ze ook bezig met het gebruiken van haar restjes, ze koppelde er een uitdaging aan.


De basiskaart maakte ik van cardstock dat ik eens in de Wibra kocht, ook dat papier is al enkele jaren oud! Het was toen geparfumeerd, nu dus niet meer haha.. Daarop wit linnencardstock gemat. Uit het rode cardstock sneed ik nog twee vierkantjes en daarop matte ik ook weer wit cardstock. De stempel komt uit een set van het Kruidvat. Met een rode fineliner maakte ik een randje. Dan knipte ik banners van mijn restje dp en nu ik de foto zo zie lijkt het net lint... De tekststempel komt uit een set van DoCrafts die ik eens van GerJanne kreeg.

We zijn alweer november en veel kerstkaartjes zijn er nog niet op voorraad, ik mag me dus nog flink gaan hebben!
Maar goed, ook weer op de laatste minuut wil ik mijn kaartje nog linken bij Annekes' restjes uitdaging #3.

Zie jullie snel weer!
Sarah

9 opmerkingen:

Plony zei

Restjes...praat me er niet van hahaha...bakken vol.
Jij hebt je restjes slim gebruikt....heel leuk gedaan....die zijn vast weer opgeruimd en je hebt gelijk een hele mooie kaart ervoor terug.
Groetjes van Plony

Anita van Merode zei

Ziet er prachtig uit.
Gr Anita

GerJanne zei

Oh wat leuk! Dat blokje heb ik ook nog met allerlei restjes erin. Maar ook nog best veel hele blaadjes volgens mij.
Het is erg leuk met de banners!
Je bent weer lekekr bezig!
Groetjes,
GerJanne

!neke zei

Super goed bezig zo !!!
Ziet er ook top uit !

Ellen zei

Leuk gedaan hoor en het wegwerkproces is begonnen ;-)
Gr Ellen

Rosina zei

Heel leuk hoe je die restjes hebt verwerkt Sarah...heel mooi kerstkaartje is het geworden

groetjes Rosina

Sarah zei

Mooi gemaakt! Goede start er komt vast meer!

Hermien zei

Ik heb van het weekend eens goed opgeruimd en er zijn ook heel wat restjes de deur uitgegaan. Om heel eerlijk te zijn ik gebruik ze maar weinig...
Maar ik moet toegeven dat zo'n restjes kaart wel heel leuk is.

Groetjes Hermien

Miranda K zei

Ik word af en toe knetter van die bak met restjes.. Verplicht me altijd zelf eerst daarin te zoeken.. Vooral aankleding v me kaart wil dan nog wel eens lukken . Maar er gaat meer in dan eruit ;) je kaart is mooi geworden . Leuk idee