vrijdag 18 november 2016

Thank you

Dag allemaal!

Deze week had ik niet zo heel veel tijd om te knutselen, werken, huishoudelijke taken en niet te vergeten de bijles voor mijn neefje.
Ik help hem sinds Pasen, vorig schooljaar. Er kruipt natuurlijk heel veel tijd in, eerst even kijken wat hij precies moet kennen dan oefeningen en oplossingen maken en dan komt pas de les... Uitleggen hoe iets in elkaar zit, trucjes om iets te onthouden, verbeteren en vooral blijven motiveren!
Maar goed, het lijkt hem te helpen en dat is waar ik het voor doe. Vorig schooljaar belde hij me zelfs op tijdens mijn lunchpauze, zo fier als een pauw en superblij was hij met z'n goed rapport.

Vanavond een echte cas-kaart van mijn kant. Bedankkaartjes heb je soms vaker nodig dan je denkt en dus een voorraadje wel handig... Voor case this sketch #199 maakte ik dan ook volgend kaartje:


Helaas weer een foto van povere kwaliteit, net zoals het weer wat mij betreft...
Een wit, vierkant basis kaartje met wat tekststempels uit een set van Flourishes.

Hier nog even de schets, die ik voor mijn kaart op zijn kop heb gezet.



Liefs,
Sarah

6 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig CAS kaartje Sarah...leuk in die gouden kleur en zeker de tekst erop is zoooo mooi...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

GerJanne zei

Wat goed dat je bijles geeft en dat het blijkbaar zijn vruchten afwerpt! Klasse, hoor! Heel knap.
Je kaartje is een heel mooie uitwerking van de sketch!
Lieve groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Wat lief van jou om jouw neefje bijles te geven! Dat doet echt goed he als hij je dan zo blij opbelt met een goed rapport :) Jouw kaart is mooi! De tekst komt er heel mooi op uit en zegt denk ik alles ;)
Groetjes Chantal

Hermien zei

Geweldig dat je je neefje helpt, en dat het ook nog eens resultaat heeft is helemaal super...
Je kaartje ziet er weer mooi uit.

Groetjes Hermien

Leigh Penner zei

Great take on the sketch!

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
wat fijn dat je je neefje zo fijn kunt helpen
en dat het ook daadwerkelijk werkt!!!!
mooi dit CAS kaartje, mooi gemaakt!
Liefs van martha