vrijdag 22 juni 2018

Jumpy

Dag allemaal!

Bij CASology is de cue dit keer JUMPY. Daar kan je veel onder verstaan natuurlijk! Eerst wilde ik aan de slag gaan met de nieuwe kangoeroe van MD, maar dat idee liet ik varen...

Zoals jullie kunnen zien ging ik aan de slag met stencils en stempels.
Eerst een witte standaardkaart tot 10x10cm gesneden, daarna met een honeycomb stencil eerst wat lichtgroen/geelachtige inkt en daarna een stencil met kleine bolletjes erbij genomen en donkergroene inkt. Tussen mijn stempels kwam ik deze kleine kwaak tegen alsook de tekst, beide van MFT, maar de kikker is van de set "Witch Way Is The Candy" en de tekst leende ik bij de "Adorable Elephants".

Lekker snel kaartje en ik zie dat ik op de valreep 'm ook nog mag linken bij Knutsels & Kadootjes, want daar kan je de komende uurtjes nog een CAS kaartje insturen.

Veel liefs voor nu,
Sarah

10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke CAS-kaart Sarah. De kikker zit ook zo beduusd te kijken hihi. Die tekst vind ik super.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Super mooi Sarah !!!!

Hermien zei

Een mooi kaartje Sarah

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Dank je voor het meedoen bij ons van K&K. En dank je voor de mail!

Ela zei

Haha, leuke kikker, hij kijkt wel heel schuldbewust... Groetjes Ela

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Ha ook ik moet lachen om de blik van het kikkertje, heel leuk verzonnen dit CASkaartje!
Liefs Martha

Marjan zei

Ik ben dol op kikkers en ik vind dit een supergaaf kaartje!

Ellen zei

Super leuk dit kaartje!
Gr Ellen

Jacquie Southas zei

The expression on your forgetful frog's face is perfect! Thanks for sharing with us at CASology this week!

Janet a.k.a. swanlady21 zei

So light and fun! Thanks for joining in the fun as CASology this week.