zondag 24 juni 2018

Regenboog verjaardag

Dag allemaal!

Gisteren ging ik aan de slag en probeerde twee challenges te combineren.
Bij De Egel vragen ze voor hun 60e uitdaging een schudkaartjeBij Papercraft Challenges vragen ze een kaartje met het thema regenboog.

Wat het regenboog thema betrof wist ik meteen welk papier ik wilde gebruiken, in een oudere blok van de action zat namelijk wel wat! Maar toen een schudkaart... Ik heb al enkele pogingen ondernomen, maar het wilde maar nooit lukken. Ook nu lukte het niet meteen, maar ik zette toch door om er wat van te maken, met heel wat gezucht en gevloek.


Een vierkant basiskaartje in kraft voorzien van het papier van de action. Daarna een kaderstans uitgezocht om het schudgedeelte in elkaar te boksen. "Happy Birthday" is een stans van Simon Says Stamp.


Door het drukke papier en het schudgedeelte hoeft dit kaartje absoluut niet meer te hebben.
Benieuwd wat jullie er van vinden. Ik weet alvast dat schudkaarten niet aan mij besteed zijn om te maken haha :) .

Fijne zondag nog!
Liefs, Sarah

10 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Ik vind het een mooi vrolijk kaartje, jammer dat het je moeite heeft gekost, maar het resultaat mag gezien worden!
Liefs Martha

!neke zei

Het is je super goed gelukt !!!!!
Mooi geheel !

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze fleurige regenboog schudkaart Sarah. Goed dat je doorgezet hebt en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

GerJanne zei

Nee, dat kartje hoeft zeker niet meer. Het is en heel leuk schudkaartje geworden. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

Ellen zei

Superleuk is dit schudkaartje...lekker vrolijk toch!
Gr Ellen

Hermien zei

Mooi schudkaartje met prachtig papier.

Groetjes Hermien

Laura's Craft Closet zei

This is a beautiful card. I love the rainbow pattern.

Nela zei

Totally fabulous!
Thanks for playing along with us at the Papercraft Challenge!
xx Nela

Michelle zei

Leuke kaart. Mooi gedaan hoor.
Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
Good luck!! Michelle (DT)

Monique zei

Hij is prachtig. Wat een kleurenfestijn!
Lieve groetjes, Monique