zaterdag 15 december 2018

Virgil 18

Dag allemaal!

Vanavond moeten we naar het verjaardagsfeestje van Virgil. Zoals de titel van deze post al weggeeft is hij 18 lentes jong. Of tenminste toch op 18 december, maar vanavond geeft hij alvast zijn feestje.

Mannen- en jongenskaarten, het blijft toch een echt struikelblok voor me! Iedere keer weer zit ik me suf te piekeren als het op een mannenkaart aan komt. In blogland zijn zoveel leuke en mooie voorbeelden te vinden, maar uit mijn handen wilt het blijkbaar niet rollen.

Het feestje heeft een dresscode: zwart, goud en zilver. Ik wilde graag in het thema blijven, alsof het nog niet moeilijk genoeg was!

Ik had enkele dingen in m'n hoofd, probeerde het uit te voeren en gooide hele en halve projecten weg. Uiteindelijk is dit het geworden:


Een zwarte kaart uit cardstock gesneden alsook enkele keren het getal 18 en dat op de kaart geplakt. Met een witte gelpen ben ik daarna rond de cijfers gegaan, als je de foto groter maakt zie je het wel. Ik hield een groot vak vrij om daar de jarige zijn naam te plakken met gouden letters. Daarna nog wat washitape en gouden plaksterretjes er op.

Het zal jullie niet verbazen dat ik er niet heel erg tevreden mee ben, maar zoals ik al zei, mannenkaarten steeds een echte uitdaging voor mij!
De dames van Knutsels en Kadootjes zijn het duidelijk met me eens, want dat is op dit moment hun lopende challenge!

Dan gaan ik nu maar eens de kleerkast in duiken,
de dresscode moet tenslotte gerespecteerd worden vanavond!

Veel liefs,
Sarah

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou Sarah ik vind je kaart super goed gelukt. Heel gaaf om het thema van het feest door te voeren in de kleuren. Ook je layout vind ik top, lekker strak en toch feestelijk.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Prachtige kaart hoor! Veel plezier!
Gr Ellen

GerJanne zei

Je bent vast wel uitgefeest! Je kaart is perfect in de kleuren van de dresscode! Heel mooi gedaan met die 18-en erop. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!
Liefs!

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Wat een feestelijke kaart voor de jarige!
Hopelijk hebben jullie een fijn feest gehad!
Liefs Martha

Monique zei

Ik vind de kaart geslaagd hoor!
Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Colien zei

Heel mooi kaartje, stoer effect op het zwart!
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
grtz Colien [Knutsels en Kadootjes]