donderdag 25 juli 2019

Keitoffe verjaardag gewenst!!!

Dag allemaal!

Het feit dat je dit deze post kan lezen betekent dat je nog niet helemaal weggesmolten bent en ik ook (nog) niet. Het contrast met blogland, waar het op donderdag vooral Kerstkaartendag is, en buiten waar de zon duivels blijft schijnen kan niet groter zijn...

Dit weer is niet aan mij besteed. Gelukkig hebben we verlof en na enkele dagen lezen besloot ik vandaag een kaartje te maken. Er staan wat verjaardagen op het programma en de voorraad was serieus geslonken.


Mannenkaarten... Ik blijf het een uitdaging vinden! Maar bij De Egel vragen ze voor hun lopende challenge een mannenkaart n.a.v. een schets


En dat gecombineerd met het Kei / Steen-thema van Knutsels & Kadootjes borrelde er toch een idee op. Stenen/keien passen wel op een mannenkaart en natuurlijk moest naar een steengoede tekst "keitoffe verjaardag gewenst!!!" bij. Meer uitleg heeft dit kaartje niet nodig lijkt me.

Hou het koel, denk aan mens en dier met deze hitte. Er worden, na morgen, gelukkig iets aangenamere temperaturen voorspeld!

Liefs voor nu,
Sarah

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi Sarah! Zo leuk dat je de schets van de Egel gebruikte met stenen voor K&K. Voor allebei de challenges goed en ik wil je dan ook bedanken voor je deelname aan beide challenges!
Ja, extreem is het, niet leuk en heel zorgelijk voor onze planeet!

Marjolein zei

Dat is een gave kaart geworden! Echt een mannenkaart (ik blijf het ook lastig vinden).

Groetjes,
Marjolein

Eri zei

Een keitoffe mannenkaart!
Groetjes, Eri!

Ellen zei

Super leuk deze kaart!
Van mij hoeft dit ook niet hoor!
Groet Ellen

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Wat een leuke originele mannenkaart heb je gemaakt!
Wat fijn dat je vakantie hebt!
Ik mag vanavond weer werken, gisteravond ook, het was best zweten....
Liefs Martha

martina's kaartjes zei

een keitoffe kaart is het geworden ! supertof gedaan, heb je kaartje dan maar ineens 'gepind', bedankt voor de inspiratie
grtjs,martina

Marjan zei

Geweldig idee en een erg mooie uitvoering!

Gerrina zei

Deze is zo leuk! Gaaf hoe tekst en design bij elkaar passen! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is een "kei-leuke" (mannen)kaart geworden Sarah. Heel gaaf zoals je de sketch verwerkt hebt met die leuke bijpassende tekst.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en inderdaad nog éven doorbijten qua hitte.
Lieve groetjes Miranda

Gerlinde zei

Wat een keigave kaart!! Heel erg leuk en origineel hoe je de achtergrond en tekst met elkaar verbindt!
Groetjes Gerlinde

Marja zei

Keileuke mannenkaart heb je gemaakt!
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja DT.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ja stenen en keien passen heel goed bij mannenkaarten, en die tekst heb je super leuk gemaakt. Kei tof, Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.