woensdag 17 juli 2019

Woodland littles

Dag allemaal!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik gisteren in elkaar stak. Een hele poos geleden kreeg ik de stempelset "Woodland littles" binnen van Hello Bluebird. Superlieve beestjes zijn het, maar buiten de afdrukjes inkleuren deed ik er nog niets mee. Daar bracht ik gisteren dus verandering in.

De potlooddiertjes en de markerdieren moesten het opnemen tegen elkaar, het was een spannende strijd! Want beide teams hadden enkele pronkstukken, maar uiteindelijk haalde de diertjes die met de Derwent Coloursoft potloden ingekleurd waren de overwinning binnen.


Het kaartje hield ik heel erg simpel en als ik het zo bekijk gaan de lieve diertjes mooi in hun omgeving op.
Wat wit-groen twine erbij, enkele witte dotjes en een tekststempel maken het kaartje af.


Hieronder kunnen jullie zien welke potloden ik gebruikt heb voor de diertjes:




Ik laat dit kaartje graag mee doen aan volgende challenges:

De afgelopen weken hebben we hier thuis niet stil gezeten!
In ons huisje hebben we de laatste kabels van de stroom gelegd, waterleiding en afvoeren erin gegooid. Daarna hebben we een isolatielaag laten spuiten. Daar bovenop kwam er op het gelijkvloers nog eens extra isolatie en vloerverwarming en op het verdiep enkel vloerverwarming. Afgelopen vrijdag hebben we dan alles laten chappen. Na het bouwverlof komen ze de muren en plafonds bezetten en dan is het in rechte lijn naar de finish. Ongelooflijk! De bouw begint nu meer en meer een huisje te worden. We verwachten dan ook om eind dit jaar nog klaar te zijn en te kunnen verhuizen.

Intussen brak moeders haar enkel door de wegenwerken voor ons huis en was het dus alle hens aan dek om haar te verzorgen en het huishouden volledig over te nemen. Volgens mij wilde ze me al stiekem laten oefenen voor als ik verhuis. Ze kan gelukkig zelf om dat grapje lachen.
Mijn rugproblemen lijken gelukkig van de baan en hopelijk blijft dat ook zo!

Vanaf volgende week mogen we genieten van een paar weekjes verlof. Tot nu toe hebben we nog niets gepland. Dat betekent dus hopelijk dat ik nog eens bij jullie langs kan komen en ik misschien nog enkele kaartjes kan maken!

Veel liefs voor nu,
Sarah

9 opmerkingen:

karin zei

Je hebt de stempeltjes mooi ingekleurd. Zelf heb ik geen markers dus ik weet niet wat het verschil is.
Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
Beterschap voor je moeder. Dat is iets waar ik bang voor ben dat ze valt en iets breekt, dat heelt bijna niet meer op oudere leeftijd.
Groetjes,
Karin DT

!neke zei

Mooi kleurwerk ! De stempeltjes zijn super leuk !
Fijn dat jullie huis vordert !
Wat een pech voor je moeder , beterschap !

GerJanne zei

Hoi Sarah,
wat leuk weer wat van je te lezen! En de bouw gaat goed. Ik ga vast nadenken over een swap voor 2020. Fijn dat het met je rug beter gaat/over is. Dat had je nu niet kunnen gebruiken met de enkel van je moeder. Gelukkig is ze nog niet oud, dat zal vast snel helen.
Je kaartje is ontzettend leuk! Wat een lieve diertjes zijn het! EN je hebt ze prachtig gekleurd. Hadden jullie geen plannen voor de vakantie of heeft je moeders enkel nu roet in het eten gegooid?? Leuk dat je dan tijd hebt om de blogs te bezoeken en kaartjes te maken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Sarah, wat een lieve kaart heb je gemaakt. Heel mooi in die zachte kleurtjes en de diertjes passen perfect bij de mooie achtergrond. Leuk ook die witte lijn die je als kader gemaakt hebt en het twine maakt het helemaal áf.
Succes met de laatste loodjes tot het bouwverlof en beterschap voor je moeder.
Lekker opladen in je vakantie hoor, dat zal je rug ook goed bekomen ;p
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt mooi ingekleurd ook, die keuze vind ik ook altijd moeilijk, worden het de kleurpotloden of markers....
Ha fijn dat jullie huis bijna thuis is!
Veel beterschap voor je moeder!
Liefs Martha

carla zei

Wat heb je die lieve diertjes mooi ingekleurd.
Dit is een prachtige kaart geworden.
Leuk dat je ermee deelneemt aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Bedankt en succes !
Groetjes,
Carla

Gerlinde zei

Wat een schattige diertjes en wat heb je ze schitterend ingekleurd!
Heel erg tof kaartje geworden!
Groetjes Gerlinde

Gerlinde zei

Wat een schattige diertjes en wat heb je ze schitterend ingekleurd!
Groetjes Gerlinde

Petra zei

Wat een prachtige kaart, leuke diertjes! Bedankt voor je deelname aan ons blog kleuren met potloden.
Lieve groet,
Petra DT