woensdag 25 november 2020

Happy Birthday Hedgehog

Dag lieve allemaal!

Bedankt voor jullie leuke reacties op kaartje van vorige keer!

Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik maakte voor de verjaardag van mijn oom. Ik had eerst een ander kaartje gemaakt, maar toen dat klaar was dacht ik: "Hm, dat is niet echt iets voor een man, eerder voor een jongen!". Dus ging ik opnieuw aan de slag.


De basis is een kraftkaartje dat ik bestempelde met de paddenstoelstempel uit het setje Happy Hedgehogs van MFT. Ook de ingekleurde stempeltjes zijn van dat setje trouwens. Ik moet eigenlijk toegeven dat ik mijn stempels niet vaak genoeg gebruik! De tekststempels wel, maar inkleuren doe ik niet vaak meer.
Deze lieverd en zijn attributen kleurde ik in met mijn Coloursofts van Derwent.
De happy birthday stans is er eentje van SU die ik uit elkaar knipte. Eerst in wit papier gestanst en daarna op kleur gebracht met Distress Oxide - Spiced Marmalade.

Ik ben eigenlijk best tevreden over dit kaartje en ook over m'n kleurwerk. Misschien dat ik me in deze periode toch eens wat bezig kan houden met wat kleuren. Ik moet trouwens nog een hele stapel kerstkaartjes maken, oeps!

Bij De Egel vragen ze trouwens voor hun huidige challenge #110, een egel op je kaart. Ik link mijn kaartje dan ook graag daar!

Veel liefs voor nu,
Sarah

10 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart met dit lieve egeltje, Sarah!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kaart voor je oom Sarah, lief dat egeltje.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Marjan zei

Erg leuk deze kaart met het egeltje voor je oom! Kleuren is leuk om te doen, hè? Hoe meer je het doet hoe beter het gaat.
Lief jouw vraag naar mijn hand. Gaat inmiddels prima en geen litteken!

GerJanneke zei

Het is een heel leuk kaartje met de paddenstoelen op de achtergrond. En natuurlijk het stempeltje van de egel.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
Enne... tot morgen met onze laatste uitdaging!

Marjolein zei

Erg leuk Sarah! Mooie kaart en gaaf gekleurd. Ik heb na een kleurcursus mijn potloden ook weer ontdekt. Mijn voornemen is om deze volgend jaar toch weer wat meer te gaan gebruiken. Ook mooi hoe er een klein kleurverloop in je tekst zit!
Groetjes Marjolein

Freubelmina zei

Een heel erg leuk kaartje met dit schattige egeltje Sarah, leuk ook de achtergrond gestempeld met de paddestoeltjes,de herfst spat er vanaf.
Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog. Lieve groetjes xx

Martha zei

Mooi dit egelkaartje, Sarah!
Kleuren is altijd zo ontspannend ik beleef er veel plezier aan!
Jij hebt het egeltje prachtig ingekleurd!
Fijne dag liefs Martha

Nelleke zei

Ik zag je kaart gisteren al langskomen. Maar toen was ik druk met het KKT. Maar nu dan bij jou. Je maakte een mooie en lieve kaart, egels zijn ook zo leuk! Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel uitdaging bij de Egel. Groetjes Nelleke

Angelique zei

Wat een onzettend mooi en lief kaartje met de leuke egel, een goed idee om zo eens een achtergrond te maken trouwens.
groetjes Angelique

Bernadet zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor je oom Sarah.