vrijdag 6 november 2020

Swappen met GerJanne - 2020 #5

Dag allemaal!

Hoe is het met jullie? Ik hoop van harte dat jullie het nog steeds goed en gezond stellen!

Vandaag laat ik opnieuw een kaart zien, naar aanleiding van het pakketje dat ik van GerJanne kreeg.
De opdracht was, gebruik het papier en de bloemenstans en zorg voor vakjes. Ze schreef letterlijk: "Maakt niet uit hoeveel, 4, 9, 12, 16, 25, ... kijk maar!".
Ik liet GerJanne weten dat ik klaar was met de opdracht en vertelde haar dat ik mezelf nog extra had uitgedaagd. Ze schreef dat ze zelf ook nog in gang moest schieten, maar dat ze wel benieuwd was naar mijn extra uitdaging. Die kon ze misschien overnemen...
Ik wilde mijn eigen extra uitdaging niet verklappen, maar gaf wel als hint dat ik met mijn vakjeskaart was gegaan tot de ... . En als extra tip liet ik haar weten dat ik een soort slimline kaartje had gemaakt van 10,5x22cm. Dat formaat is bij ons namelijk genormaliseerd.

Ze kon niet raden wat de extra uitdaging was, maar schreef wel dat ze ook een slimline kaartje zou maken.


Eerst nog even een foto van het pakketje dat ik van GerJanne kreeg om jullie geheugen op te frissen.



Hierbij een voorproefje van de kaart! De basis is kraft, met dus als formaat 10,5x22cm. En ik sneed allemaal vierkantjes van 1x1cm om het kaartje vol te plakken. Alle vierkantjes zijn ook nog eens distressed, dus het was me wel even een werkje. Ik plakte alle vierkantjes willekeurig op, zonder enig patroon. Het resultaat is een leuke mozaïek. Dit zijn al 171 vakjes!


In de afwerking, ook nog wat vierkantjes natuurlijk! Dat moest wel, anders zou je de bloemen niet kunnen terugvinden. Om af te werken nog wat enameldots gebruikt die ook in het pakketje zaten. In totaal dus 174 vakjes op mijn kaart. Mijn eigen extra uitdaging is dus wel duidelijk, ik ben helemaal tot het maximum gegaan om er een vakjeskaart van te maken...
Benieuw wat GerJanne van deze opdracht heeft gemaakt!

Ik post mijn kaartje ook nog graag bij Mijn Hobbyhonk, daar vragen ze namelijk een slimline kaartje!

Benieuwd wat jullie van dit mozaïekkaartje vinden!
Liefs voor nu,
Sarah x

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh wauw wauw wauw!!! Wat ontzettend gaaf zeg! Dat had ik niet verwacht, zo'n overdaad aan vierkantjes. Prachtig effect. Inderdaad net een mozaïek achtergrond. En alle randjes ook nog beinkt. Daar ben je lang mee bezig geweest! Ik vind hem werkelijk prachtig.

Monique zei

Wow!!! Wat een vierkantjes, wat een werk. Maar de kaart is prachtig, je wordt er helemaal vrolijk van. Bij GerJanne ben ik al geweest, ook die is prachtig!

Freubelmina zei

Ik vind hem supergaaf Sarah, wat een klus maar wat een mooi effect zo!
Knap bedacht maar nog veel knapper uitgevoerd.
Lieve groetjes, Wilma xx

Diny zei

Wow....wat heb je dat super leuk gedaan Sarah....wat een gave kaart is dit!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wauw....echt super gaaf geworden!

Martha zei

Geweldig wat een leuke kaart, Sarah!
Heel leuk dat mozaïek effect!
Ik zou de kaart maar inlijsten Sarah!
Fijne dag liefs Martha

Mieke zei

Whow, dat moet inderdaad een werkje geweest zijn! Maar het resultaat mag er zijn! Hij is prachtig geworden!

Eri zei

Tjonge, jij bent van straat gebleven om al die vierkantjes op te plakken, het ziet er super uit! De bloemen komen zo heel mooi uit!
Groetjes, Eri

Bernadet zei

GerJanne's blog heeft me hierheen geloosd;) En ik kwam jouw kaartje ook even bewonderen Sarah.
Tis een toppertje hoor

Marjan zei

Jeeee, ik dacht eerst dat het dessinpapier was, maar je hebt het zelf gemaakt, wat een klus!! Maar wel heel erg gaaf Sarah deze mooie kaart! Complimenten!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh die is echt gaaf. Wat een werk maar een heel mooi resultaat en heel origineel Sarah.
Lieve groetjes Miranda

Angela zei

Jeetje Sarah wat een monnikenwerk om al die vierkantjes op te plakken..... maar wat een gaaf resultaat geeft het!! Geweldig!!
Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
grt Angela