donderdag 14 januari 2021

Sarah en GerJannes Swapchallenge 2021 - 12 Cards of Christmas #1

Dag lieve allemaal!

Allereerst nog mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
Wat stiekem eigenlijk niet kan, daar wens ik jullie het meeste van!

GerJanne vroeg me enige tijd geleden als ik het me leuk leek om onze uitdagingen verder te zetten. Jullie begrijpen dat ik geen twee keer moest nadenken om volmondig "ja" te antwoorden!

Dus ging er een enveloppe met een verjaardagskaart en spulletjes richting GerJanne voor haar verjaardag. Mijn blogtitel verraad het al, maar het was een pakketje met allemaal kerstspulletjes. De kerstcd's waren al serieus warm gedraaid en tijdens het bekijken van het pakketje
kwam het liedje "12 Days of Christmas" in me op. Tjah, het idee om er "12 Cards of Christmas" van te maken was dus snel geboren. Dus dit jaar ben ik alvast zeker van 12 kerstkaartjes 😂


Hierboven het pakketje waarmee we beiden aan de slag moeten. Sorry voor de slechte foto, maar tijdens het typen van dit bericht realiseerde ik me dat ik helemaal geen foto had gemaakt van het pakket.


Opdracht één: gebruik beide stempelsets (zorg ervoor dat je zowel een muisje als een egeltje ziet) en gebruik ook het papier.

Dit is mijn eerste kaartje geworden


Een vrij simpel kaartje is het geworden. Meneer muis en mevrouw egel moesten de show stelen.

Ik ben vooral heel benieuwd naar het kaartje van GerJanne, kijken jullie even mee?

De tweede opdracht werd ook al uitgewisseld. Zelf vind ik het niet zo'n makkelijke, dus daar moet ik nog eens even voor gaan zitten...

Veel liefs voor nu en tot snel!
Sarah

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat schattig en leuk gedaan, ben benieuwd naar jullie andere kaarten fijne dag.

Sarah zei

Heel tof pakket, geweldig idee! Jullie gaan 2021 mooier kleuren met jullie maandelijkse berichten.
Kaartje nummer 1 is al geslaagd. Lief!
Veel inspiratie voor nummer 2. Komt wel! X

GerJanne zei

Oh wat leuk Sarah! Jij hebt precies twee andere stempeltjes gekozen dan ik! En ik zie nu dat ik de dots niet op de foto heb gezet. Vlak voor het donker werd dacht ik eraan een foto te maken en omdat ik de dots niet had gebruikt lagen die niet op mijn tafel...Nou ja, voor de volgende challenge hebben we nog even. Je kaart is heel lief! Dat takje met de besjes is ontzettend leuk! En het papier is prachtig!

Daphne zei

Goedemorgen.
Via GerJanne kom ik op jouw blog terecht en ik ben volger geworden. Veel te leuk om jullie "12 Christmas" uitdagingen te gaan volgen.
Wat een mooi pakket stuurde je naar GerJanne.
Jij verzint de opdrachten toch?? Hihi, dan moet ik wel lachen om je opmerking dat de volgende nogal lastig is en je daar even goed over na moet denken.
Deze kaart is in ieder geval erg leuk. Lief ook, het zijn dan ook schattige stempeltje.

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaart en mooi papier en stempels heb je gebruikt. Leuke uitdaging!!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempeltjes
groetjes ellen

Irene zei

Wát heb je GerJanne verwend én uitgedaagd, jullie eerste creaties zijn al super leuk..ik kijk uit naar de rest!
XxIrene

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje en wat een leuk idee die uitdaging.
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

Wat een super leuk idee om met GerJanne samen elke maand een kerstkaartje te maken met deze prachtige spulletjes Sarah.
Je hebt haar goed verwend moet ik zeggen.....gaaf hoor!
Jouw kaartje is erg leuk geworden....ga ook nog even bij GerJanne kijken.
Groetjes Diny

Eri zei

Leuk pakketje heb je samengesteld, en er meteen al een prachtige kaart meegemaakt! Succes met de volgende 11!
Groetjes, Eri

Rosina zei

Wat een geweldig mooi pakket heb je naar GerJanne gestuurd voor haar verjaardag Sarah...en een leuk idee om zo samen te iedere maand een kerst kaart te maken..Je eerst kerstkaart is in ieder geval al erg mooi geworden...Ik kom straks die van GerJaane ook nog wel tegen
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ellen zei

Superleuk je kaart en het idee dit samen te doen...top! Leuke spulletjes hebben jullie gebruikt! Wat ik me afvraag is waarom GerJanne jou altijd “Kleine” Sarah noemt haha?
Ben benieuwd naar jullie volgende uitdaging!
Groetjes Ellen

Martha zei

Leuke uitdaging Sarah!
Mooie spulletjes om leuke kaartjes mee te maken!
Jouw kaartje is superleuk met dat schattige muisje en egeltje!
Fijne dag liefs Martha

Jantine zei

Wat een leuke uitdaging met mooie spulletjes, Sarah. En leuk idee, 12 cards of Christmas.
Dit is in elk geval een heel geslaagd en leuk kerstkaartje!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ontzettend leuk bedacht deze uitdaging en dan heb je inderdaad minsten 12 kerstkaarten klaar aan het eind. Dit is echt een leukerd met die twee dierenvriendjes erop. Een mooi pakket heb je opgestuurd Sarah.
Leuk dat je meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

Marjan zei

Mooi pakketje voor GerJanne, Sarah en gezellig zo verder gaan met de uitdagingen. Jouw uitdaging is een leuk idee, meteen een voorraadje!
Superleuke kaart met muis en egel!

Wies zei

Via GerJanne kwam ik bij jou terecht om te kijken wat jij voor jullie uitdaging gemaakt hebt. Goed idee om met het leuke pakketje 12 kerstkaarten te maken. Leuke kaart heb je met de stempeltjes van de egel en het muisje gemaakt.
Groetjes, Wies

Freubelmina zei

Ik kom net van Gerjanne en die had al zo’n mooie kaart maar deze lieverd van jou mag er ook wezen hoor Sarah.
Fijn weekend xx