woensdag 20 januari 2021

C van Cocktail & Cheers

Dag allemaal!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige kaartje! Leuk om te lezen en ook toffe reacties op de uitdaging tussen GerJanne en mezelf.

Op het blog van GerJanne las ik dat ze bij Knutsels & Kadootjes het jaar starten met de opdracht de letter C op je kaart.

GerJanne heeft al Cactus, Coltrui en Citroën laten zien. En zelf dacht ik ook al aan Cactus, Cupcake en Citroen. Cactus en Cupcake zal veel voorkomen en in mijn assortiment knutselspullen zit nergens een Citroen. Dus verder nadenken samen met de verjaardagskalender.
De eerstvolgende jarigen bekeken en al snel borrelde er een idee in mij op: Cocktail en Cheers. De jarige die dit kaartje zal ontvangen is een vrouw, nog even tiener en drinkt graag eens een cocktail.

Bedankt voor jullie bezoekje en tot snel!
Liefs, Sarah

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Sarah,
wat een enige kaart is het geworden met de cocktails en het woord cheers. Het ziet er zo vrolijk uit in deze kleuren. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

Rosina zei

heel lief dit kaartje Sarah, zo leuk met deze kleurige flesjes erop
groetjes Rosina

Martha zei

Mooi kleurig kaartje Sarah!
Ziet er gezellig uit
Fijne dag liefs Martha

Femminde zei

Dat is wel een heel gezellig verjaardagskaartje!! Tof in deze kleuren.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Supergave kaart, zo vrolijk en tropisch met de cocktails en mooie kleurtjes!

Colien zei

Vrolijk kaartje, leuk met de coctails en cheers!
Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien