donderdag 11 februari 2021

Sarah en GerJannes Swapchallenge 2021 - 12 Cards of Christmas #2

Hoi allemaal!

Hopelijk stellen jullie het allen nog goed!

Vandaag laten GerJanne en ik de tweede opdracht zien van onze 12 Cards of Christmas.
De opdracht voor deze keer was: "Gebruik een plaatje van de knipvellen van Tiny. Je mag het dp gebruiken van in het pakket."

Tijdens het heen-en-weertje met GerJanne zei ik al dat ik het moeilijk vond om geschikt dp te vinden bij het plaatje. Ze zei dat het haar gelukt was en dat ik maar eens heel goed moest kijken.

Ik op speurtocht, want ik dacht dat het dp misschien wel terugkwam in één van de knipvellen. Dat was dus niet het geval. Maar het leverde wel dp op!


Het papier en het plaatje zijn dus van uit het pakket. Lint, sterretjes, stansen en plakparels uit eigen voorraad. De tekst "Fijne kerst" kreeg ik trouwens eens van GerJanne!

Toen ik het dp gevonden had was ik helemaal blij. Maar dat ging al snel over, want mijn kaartje moest verder wel nog versierd worden. Mijn verstand zei: "Laat het lekker zo, het papier en het plaatje zijn zo mooi bij elkaar en eenvoud siert." Maar het freubelbloed kruipt waar het niet gaan kan en dus probeerde ik vanalles uit om het kaartje toch wat aan te kleden.

Ben heel benieuwd welk plaatje GerJanne koos en wat ze er mee deed, jullie ook?!

Ik link hem ook bij 52 weeks to Christmas.

Liefs voor nu,
Sarah

20 opmerkingen:

Freubelmina zei

Toch een andr plaatje dan Gerjanne Sarah ....maar ook jouw kaartje is ontzettend mooi geworden.
Lieve groetjes, Wikma xx

GerJanne zei

Oh wat grappig! Dit pas ook heel goed, dat had ik dan weer niet gezien..ik zag het roze om de kerstboom en het roze papier.. Maar je hebt er goed aan gedaan er toch versiering bij te doen. Ik vind het een heel mooie kaart en die houten sterretjes zijn er heel tof bij! En natuurlijk leuk dat je het tekststansje hebt gebruikt...ben benieuwd naar nummer 3..

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje, fijne dag.

Daphne zei

Ik kan ook zo blij worden als het klopt qua kleuren van papier en plaatjes.
De aankleding is super mooi gelukt vind ik. Goed gedaan om een kraft basis te nemen en dan de aankleding ook in die tinten te houden, dan wordt het 1 geheel.


Diny zei

Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt Sarah.
Soms lijkt het gemakkelijk maar dan is het net niet de juiste kleur of zo....dit klopt helemaal!
Groetjes Diny

Rosina zei

een super mooi kaartje heb je met het swappakketje van GerJanne gemaakt Sarah...alles mooi gecombineerd...
TOP!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Prachtige kaart Sarah! Knap gedaan met de uitdaging die jullie elkaar gesteld hebben. En leuk dat je oog dan toch op andere dingen valt dan bij GerJanne! Hele mooie kaart geworden!
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Jou kaart is ook heel geslaagd Sarah, en helemaal anders dan die van Gerjanne! Dat is juist zo leuk aan de uitdaging!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Heel leuk gedaan Sarah...mooi geheel heb je ervan gemaakt! Leuke uitdaging met gave spulletjes!
Groetjes Ellen

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje leuke uitdaging zag ok de kaart van gerjanne
groetjes ellen

Martha zei

Mooi gemaakt Sarah
Knap dat je devuitdaging met jezelf bent aangegaan!
Liefs Martha

Caroline Cards zei

Mooie kaart en het DP past goed bij het plaatje!
groetjes, Caroline

Wies zei

Een heel ander plaatje en kaart dan GerJanne. Maar dat is juist leuk om te zien. Mooie kaart en leuk versierd met de bloemen en houten sterretjes.
Groetjes, Wies

marian zei

Jou kaartje is ook erg goed gelukt met de materialen van het pakketje. Leuk hoor.
Groetjes van marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk hoor die uitdaging, het maakt dat jullie écht gaan speuren binnen het pakketje. Jouw kerstkaart is ook een plaatje Sarah, leuk zoals je die takjes achter het plaatje versierd hebt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Caroline zei

Heel mooi kaartje!
En ik zie dat je me ook volgt, leuk, welkom!
Groetjes Caroline

Irene zei

Een échte uitdaging dus en na enig gepieker tóch een héél leuke kaart!
XxIrene

Nelleke zei

Wat een leuke swap hebben jullie en een leuke badge. Het papier uit het blokje past wel goed bij het plaatje vind ik, zag het bij GerJanne ook. hihi ik moest even grinniken, we maken het ons wel eens te moeilijk he? In ieder geval jou kaart is prachtig en helemaal goed zo! groet, Nelleke

Marjan zei

Je dp past erg goed bij het plaatje, een mooie combinatie zo! Leuk die houten sterretjes en de bloemenstansjes met parels erbij. Mooie kaart geworden!

Angelique zei

Mooie, sierlijke kaart maakte je. Ik begreep al van GerJanne dat deze opdracht niet zo eenvoudig was. Leuke, fleurige cocktailkaart.
lieve groetjes Angelique