donderdag 11 maart 2021

Sarah en GerJannes Swapchallenge 2021 - 12 Cards of Christmas #3

Dag lieve allemaal!

Bedankt nog voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartje (nummer 2 van deze reeks) !
Ik hoop dat jullie het intussen nog goed stellen!

Vandaag laten GerJanne en ik onze derde kaart zien. Opdracht drie was de volgende: Gebruik de schets, het papier, de enameldots en een tekststempel uit één van de stempelsetjes uit het pakket.

We werken allebei graag met een schets en hebben toch onze eigen manier van invullen. Ik hou me altijd vrij strak aan de schets, terwijl GerJanne er meestal toch nog haar eigen draai aan geeft. Ik ben dus heel benieuwd naar haar kaartje en wat ze er van gemaakt heeft!


Mijn kaartje spreekt voor zich en heeft geen uitleg nodig denk ik.
Ik link 'm graag bij 52WTC.

Opdracht 4 is intussen digitaal afgeleverd. Daar ga ik binnenkort eens voor zitten en een denksessie inlassen. Die zijn jullie volgende maand op ons blog.

Het kaarten maken staat nog steeds op een laag pitje door allerlei omstandigheden. Maar als het even kan geniet ik er natuurlijk van.

Veel liefs en tot snel!
Sarah

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kerstkaart het kraft en de design papier past er mooi bij.

Caroline Cards zei

Leuke kaart met mooi papier!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje net een kerstkaartje in de kleuren van de italiaanse vlag
wat een schattige stempeltjes zijn dat
groetjes ellen

Jantine zei

Wat leuk dat je toch iedere maand kans ziet om een kaart te maken voor de challenge van jou en GerJanne. Dit is een toffe sketch en je hebt er een hele mooi strakke kaart mee gemaakt!
Fijn dat je er weer bij bent deze week bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook bij jou een mooie kerstkaart gemaakt met de sketch. Leuk die vrolijke kleuren op de kraft basis Sarah.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Jij hebt er ook een leuke kaart van gemaakt met de sketch Sarah! Hij lijkt helemaal anders door het verschil van kleur in de basiskaart.
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de sketch Sarah.
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Leuke kaart heb je gemaakt. Leuk dat jullie dit samen doen!

groetjes van Ank

Caroline zei

wat een leuke kaart, zo rustig opgebouwd met dit papier
groetjes Caroline

!neke zei

Hij is heel leuk geworden !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy zei

Hey Sarah,

Ik ben vandaag nog niet bij GerJanne gaan kijken, maar deze vind ik alvast helemaal geslaagd!

Liefs,
Nancy

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart Sarah,
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Rosina zei

Mooi kaartje voor kerstswap met GerJanne Sarah
De leuke sketch heb je heel mooi uitgewerkt!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Ha Sarah,
nou deze keer heb ik me ook strak aan de sketch gehouden. Het is een heel leuk sketch en ik ga hem opslaan, want je kunt het voor allerlei situaties gebruiken. Leuk dat jij ook geen witte basiskaart hebt gekozen.
En ik was heel benieuwd of jij de sterren had gekozen van de enemaldots. Niet dus...
Tot de volgende!!

Suzan zei

Prachtig kaartje Sarah in deze mooie kleuren!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Irene zei

Heel goed gelukt en door het kraft en papier toch weer heel anders dan bij GerJanne die zich waarachtig ook aan de sketch heeft gehouden 😊.
XxIrene

Martha zei

Ha die Sarag!
Leuk gemaakt dit kerstkaartje, je hebt me geïnspireerd ik ben nogal geneigd om te dikke kerstkaarten te maken dit jaar ga ik het anders aan pakken
Liefs Martha

Marjolein zei

Leuke kaart Sarah! Mooie uitwerking. Groetjes Marjolein

Marjan zei

Leuke schets en jouw uitwerking mag er zijn, Sarah! Meer kaartjes maken komt wel weer!

Angelique zei

Mooie kerstkaart maakte je met de sketch voor jullie swap-opdracht. Hopelijk vind je snel weer wat tijd om te knutselen.
lieve groetjes Angelique

Margo zei

Mooie kerstkaart Sarah
Groetjes
Margo

Freubelmina zei

En ook de jouwe is erg mooi geworden Sarah, jullie houden elkaar lekker bezig zo.
Lieve groetjes, Wilma xx