zaterdag 27 maart 2021

Mama was jarig!

Hoi!

Afgelopen maandag was mijn moeder jarig. Ik denk dat ik mag stellen dat zij mijn grootste fan is, daarom maak ik altijd een speciaal kaartje voor haar!


De basis is kraft met daarop licht en vrolijk dp. De vogeltjes kleurde ik met Derwent Coloursoft, ik maakte er Pimpelmeesjes van. Ik leefde me rondom nog eens uit met allerlei stempeltjes van onder andere één van mijn eerste en favoriete stempelsetjes, 7 gypsies.
Ik voorzag een pocket waar ik zelfgemaakte labeltjes in stak. Bloemetjes, vlindertjes, plakparels en kant maken het geheel af.

Uiteindelijk was ik zelf best tevreden met het eindresultaat. Al lang geleden dat ik dit type kaartje nog eens maakte!

Ik link mijn kaartje ook nog graag bij De Egel, daar vragen ze een vormenkaart voor challenge #117.

Veel liefs voor nu,
Sarah

12 opmerkingen:

Daphne zei

Die is mooi zeg!!
Veel op verwerkt, niet TE druk, maar wel kompleet.
Mooie kleurtjes ook.
Moeders zijn altijd de grootste fans😉

Scraptastisch zei

Natuurlijk is je mama je grootste fan Sarah en ik vind je kaartje beeldig! Volgens mij zie ik ook magnolia dies, een hele lieve kaart heb je gemaakt en jij ook nog van harye Gefeliciteerd!
xx Gerie

Irene zei

Je hebt jezelf overtroffen met deze beeldige kaart dus je grootste fan zal er super blij mee zijn!!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kaart heb je voor je moeder gemaakt Sarah. Lief die vogeltjes en heel mooi ingekleurd. Leuk model en leuk dat je ruimte voor labels hebt gelaten. Deze kaart krijgt vast een ereplaatsje bij je moeder.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Marjan zei

Uiteraard is je mama je grootste fan, dat snap ik helemaal! Je hebt voor haar een prachtige kaart gemaakt, met heel veel oog voor detail! Superlief die Pimpelmeesjes, ze zijn zo schattig! Kraft en deze kleurtjes combineren ook mooi, goed keus. Van harte nog met je moeders verjaardag!

Angelique zei

Wat een prachtige, zachte, romantische kaart voor je moeder. Zoveel mooie details, ik geloof graag dat ze daar erg blij mee gaat zijn.
lieve groetjes Angelique

Freubelmina zei

Ooo wat een mooie kaart voor je moeder Sarah, hier is ze zeker weten erg blij mee!
Fijn weekend xx

Annie H zei

Leuke kaarttet een mooie vorm en de verstopte labeltjes maken het helemaal top.
Groetjes, Annie

LisannesKaartenhobby zei

Gefeliciteerd met je moeder en wauw, wat een geweldig mooie verrassing kreeg ze van jou! Je kaart is prachtig geworden

Fijn weekend & tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

GerJanne zei

Hoi lieve Sarah,
wat een beeld van een kaart maakte je voor je moeder! Nog van harte proficiat met haar. Ze is waarschijnlijk zeer verguld met jouw mooie kaart. Erg leuk met de tags erin. EN de pimpelmeesjes zijn heel goed gelukt.
Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

Martha zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je moeder, Sarah!
Wat heb je een prachtige creatie gemaakt en die pinpelmeesjes zo schattig!
Je moeder was er vast heel blij mee!
Liefs Martha

Nelleke zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, wat fijn en mooi dat je voor haar een kaart kunt maken. Je hebt dan ook een hele mooie kaart gemaakt. Dank je wel voor jouw deelname aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke