dinsdag 13 april 2021

Hugs & Kisses

Hoi allemaal!

Alles goed met jullie?

Ik zag de lopende challenge van Knutsels en Kadootjes. Daar vragen ze planten op je kaart. Ik wilde er graag aan mee doen en maakte al een kaartje. Maar daar was ik niet helemaal tevreden over. Ik weet nog niet als ik hem laat zien.
Gisteren had ik wat vrije tijd en ging ik opnieuw aan de slag.

Ik ging voor een slimline model, ze zijn helemaal hip tegenwoordig!
Net zoals de cactussen en vetplantjes.


De basis is zwart cardstock met daarop DP van Action.

Ook de plantjes en het vellum met tekst kom van Action. Meer bepaald uit zo'n luxeblok. Ik zag ze eens liggen en vond ze toen zo mooi. Maar tot nu toe heb ik dat blok nog maar één keer gebruikt.
Nog wat opgesmukt met plakparels en houten vlindertjes.

De kaart is al op de posten van de binnenkant heb ik geen foto genomen. Maar daar kwam de postzegel mal terug, met daarop de tekst "And Birthday Wishes". In navolging van de "Hugs & Kisses" op de voorkant.

Benieuwd wat jullie er van vinden!
Er zijn momenteel een aantal leuke challenges lopend in blogland. Ik hoop dus nog wat tijd vrij te kunnen maken zodat ik me kan uitleven!

Fijne dag nog!
Liefs,
Sarah

10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Alles is goed met mij, dank je Sarah...ben al gevaccineerden dat geeft rust! Slimline is helemaal hip en ik vind hem heel gaaf!!
xx Gerie

Irene zei

Super leuke plantjes op je mooie slimlinekaart Sarah..hugs and kisses vind ik in combinatie met een prikcactus wel gewaagd hihi!
XxIrene

Eri zei

Je kaart is heel leuk met die plantjes en tekst in de kadertjes!
Groetjes, Eri

Hermien zei

Super leuk kaartje Sarah, leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

groetjes Hermien

Diny zei

Wat heb jij er een gezellig kaartje van gemaakt Sarah met de leuke plantjes!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Wat een leuk kaartje in deze kleuren en de slimline is zo leuk om te gebruiken, groetjes, Anita

Nynke zei

Deze kaart is erg leuk geworden! Ik ben stiekem toch wel benieuwd naar je eerste poging. Slimline is inderdaad een mooi model en je ziet ze veel momenteel. Fijn dat ze zo lekker veel ruimte bieden, vind ik.
Groetnis Nynke

Martha zei

Mooi slimline kaartje Sarah!
Leuk zo met die plantjes, mooi fris kaartje!
Liefs Martha

GerJanne zei

Oh wat is deze leuk! Een enige kaart en natuurlijk helemaal geschikt voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen bij K&K

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart met de cactus en vetplantje, bedankt voor hetmee doen bij K&K. Groetjes Ingrid