zaterdag 19 juni 2021

Bedankt!

Hoi allemaal!

Vandaag is de laatste dag dat de thuisverpleging bij ons langs kwam voor Gunther zijn mama.
Ondanks dat ze het ontzettend druk hadden, hebben we toch beroep kunnen doen op hen! Het is een team van drie dames, waarvan ik ééntje al ken sinds mijn kinderjaren. Zij kwam ook al bij mijn oma.

Het zijn stuk voor stuk hele lieve dames, die er toch maar weer iedere dag staan met een glimlach. Heel fijn om te weten dat je op hen terug kan vallen. Dus mocht een kaartje en bedankje niet ontbreken!


Ik gebruikte voor zowel het doosje als de kaart hetzelfde papier. In het doosje zitten kleine merci'kes, toepasselijk toch?!

Ik maakte natuurlijk voor alle drie de dames wat, ongeveer in dezelfde stijl...
Voor ieder nog een persoonlijke boodschap in de kaart en klaar.

Fijne dag!
Groetjes,
Sarah

5 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan .....dit is echt een bedankje om trots op te zijn! De dames zullen dat zeker waarderen!
Groetjes Diny

jackelien zei

Hoi wat een mooie presentjes heb je voor hun gemaakt.
Groetjes Jackelien

Femminde zei

Wat een super leuk cadeautje!! En ook nog lekker...
Heel fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Martha zei

Wat een leuke attenties heb je gemaakt, Sarah!
Liefs Martha

GerJanne zei

Dat ziet er heel erg leuk uit! En wat fijn dat het dus blijkbaar beter gaat met Gunthers mama dat ze niet meer hoeven te komen..
Lief dat je Merci voor hun kocht, wordt natuurlijk altijd gewaardeerd...