donderdag 10 juni 2021

Sarah en GerJannes Swapchallenge 2021 - 12 Cards of Christmas #6

En zo is het juni... En heb ik alweer bijna een maand niets meer gepost.

Maar vandaag ben ik er weer, dus hey hallo!

Hopelijk stellen jullie het goed en zijn jullie nog niet omgevallen van de warmte. Eind van de week verwachten we hier in Belgisch Limburg de 30 graden aan te tikken. Dat belooft!

Zoals jullie dit jaar al hebben mogen ondervinden zijn GerJanne en ik er iedere tweede donderdag van de maand met een kerstkaartje naar aanleiding van onze onderlinge uitdaging.
Ik had mijn kaartje pas gisteren klaar, ik deed ook eens een mevrouw nippertje...

Opdracht 6 is vergelijkbaar met opdracht 5;
Maak nu vooral een kaartje in groene tinten met het papier zoals aangeduid (en natuurlijk stuurde ik GerJanne een foto mee!). Zorg ervoor dat er een muisje te zien is. Enmaldots mag je gebruiken, maar enkel de zilverkleurige.

Ik ging weer uit van een oude schets van MFT die ik, halverwege het proces, toch maar een kwartslag draaide. Dat kwam beter uit voor de tekst.

De basis is een wit kaartje waarvan ik de randen met Distress Ink heb aangezet. Alle andere papiertjes trouwens ook.
Ik koos voor het muisje met de belletjes en daar moest natuurlijk de bijpassende tekst uit het setje bij. Hier en daar nog een muzieknootje gestempeld en een enameldot geplakt. Verder heeft dit kaartje geen uitleg nodig.

Opdracht 7 ging gisterenavond ook nog snel de deur uit. Dat was er eerder ook nog niet van gekomen. Deze opdracht heb ik bewust wat simpel gehouden voor GerJanne (je weet wel, kleinzoon *Harry* enzo...) .

Natuurlijk link ik mijn kaartje ook weer bij 52WTC. Mijn teller staat nu precies op 6 kerstkaarten!

Veel liefs voor nu,
Sarah

12 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Heel ander kaartje dan Gerjanne, zo leuk om verschillende opties met dezelfde spullen te zien... Ook jouw kaart is prachtig

Hobbygroet Lisanne

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart met dit lieve muisje.

Martha zei

Ah deze kerstkaart met muisje is jeel schattig Sarah
Opdracht goed gelukt!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en schattige muisje had hem bij gerjanne ook gezien leuke uitdaging
groetjes ellen

Eri zei

Jou kaart is ook leuk geworden Sarah! Leuk om te zien hoe kaarten kunnen verschillen met dezelfde materialen.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jingle bells, Jingle bells...dat leuke muisje heeft er lol in Sarah. Een leuke kerstkaart en weer een uitdaging tot een goed einde volbracht :)
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Wies zei

Leuk om te zien dat jij met de opdracht weer een heel andere kaart hebt gemaakt dan GerJanne. Deze is ook mooi met het muisje met klingelende bellen.
Groetjes, Wies

Diny zei

Wat een leuk kaartje Sarah....mooi papier heb je gebruikt!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hoi Sarah,
wat een leuke sketch heb je gekozen voor onze challenge! EN inderdaad een ander muisje. Is altijd weer zo verrassend. Ik ben van plan dit weekend nummer 7 te maken. Mocht Harry zich aankondigen dan mogen we er toch maar event heen, ben ik bang (corona en zo). Maar heel lief dat je zo meedenkt!

Jantine zei

Geweldig dat je zo elke maand een kerstkaart maakt, Darah. Leuke opdracht weer.
Ik dacht echt " is het alweer zo ver", wat gaat de tijd snel.
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

leuke kaart! schattig muisje met de belletjes!
groetjes
Nancy 52WTC

Colien zei

Mooi kaartje met hef muisje!
Gezellig dat je er ook deze week weer bij bent op het 52 weeks to Christmas blog.
Grtz Colien