donderdag 16 december 2021

Sarah en GerJannes Swapchallenge 2021 - 12 Cards of Christmas #12 (2)

Hoi allemaal!

Gefopt! Vorige week waren niet de laatste kaartjes die jullie te zien kregen van de 12 Cards of Christmas uitdaging met GerJanne.
Zij schreef al op haar blog dat we nog zouden terug komen met meer kaartjes. Maar ik wilde jullie nog even om de tuin leiden.

Zoals ik vorige week al zei, kon ik tussen de lijnen door lezen dat GerJanne méér dan 1 kaartje klaar had voor onze laatste uitdaging. Ik vroeg haar hoeveel kaarten ze had gemaakt, maar liefst 5.
Ik schrok er wel even van, maar ik vermoed dat ze op die manier wel echt alle restjes heeft gebruikt!

Bij mij is dat niet het geval. Ik heb wel veel restjes verwerkt, maar ik heb toch nog wat stroken en kleine stukjes restpapier.

In ieder geval, vandaag krijgen jullie dus nog 3 kaartjes te zien in navolging van opdracht 12.


Een vierkant kraftkaartje van 10.5 x 10.5cm. Daarop een "strookjesster", een kleine "restster", enameldots en tekst.


Ik ging nog eens snuffelen tussen de knipvellen. Er moest toch wel een plaatje met een ster tussen zitten?! En die vond ik! Al moet je even goed zoeken.
Maar als je het plaatje bekijkt, kan je rechtsboven een ster vinden!


Bij deze kaart was het uitgangspunt de groene cirkel die ik gestanst had en bij mijn restjes had zitten. Die wilde ik nu ook gebruiken. Er zaten nog een aantal ronde plaatjes bij de knipvellen, dus koos ik een plaatje en ging aan de slag.


Hierboven een kerstboompje met alle 16 kaartjes die ik maakte voor de 12 Cards of Christmas uitdaging. Tjah, zo gaat dat nu eenmaal met creatieve mensen, er is soms geen houden aan 😂 .

Dus voor de 13e keer dit jaar, link ik mijn kaartjes ook even bij 52WTC. Dat is voor mezelf een record denk ik.

GerJanne en ik gaan gezellig door met onze onderlinge uitdagingen!
Voor mijn verjaardag kreeg ik een tof pakket, waar ik mee aan de slag mag gaan. De eerste opdracht is ook al binnen, dus ik ga me zeker niet vervelen tijdens mijn eindejaarsverlof!

Veel liefs,
Sarah

11 opmerkingen:

Martha zei

Ha Sarah, lekker doorblijven knutselen!
Hele mooie kerstkaarten, Sarah!
Liefs Martha

Eri zei

Jouw restjes kaarten zijn ook heel leuk geworden Sarah. Tof hoe je de hele collectie in een kerstboom hebt gelegd!
Groetjes, Eri

!neke zei

Wat een top productie !!!
Heel gaaf !
Groeten Ineke
DT52WTC

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuke kerstkaartjes heb je gemaakt Sarah en wat een leuke foto van de hele collectie kaartjes zo in kerstboomvorm! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Anita van Deur zei

Super mooie en leuke kaartjes, ben benieuwd naar de kaartjes van komend jaar.

Marijke zei

Nou je bent heel actief geweest hoor! Leuk al die kaartjes en de restjes kaartjes zijn goed gemaakt! Leuk dat jullie elkaar blijven uitdagen! Fijn dat je wel meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk en nuttig om elkaar zo uit te dagen blijkt wel. En wij genieten natuurlijk mee Sarah ;)
Mooie kerstkaarten zijn het weer geworden met de restjes.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes met de laatste restjes papier, en geweldig dat jullie volgend jaar de uitdaging met elkaar weer aangaan. bedankt dat je deze week weer mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

GerJanne zei

Oh wauw, jij hebt echt goed je best gedaan! Wat een leuke kaarten en die ster is toch heel leuk. Toevallig dat ik papier met strookjes klaar heb liggen voor zulke sterren. Al je kaartjes zijn gaaf geworden en leuk dat je ze in de vorm van een kerstboom hebt neergelegd.
Daar kom ik dan weer net op...

Diny zei

Wat een boel kaartjes zo bij elkaar in de vorm van een kerstboom Sarah....heel erg leuk allemaal!
ik ga ook nog even bij GerJanne kijken en ben benieuwd wat jullie met het nieuwe pakket allemaal gaan maken....succes!
Groetjes Diny

Jantine zei

Leuke kaarten Sarah en heel verrassend inderdaad, meer dan 12 kaarten voor jullie uitdaging.
Leuk dat jullie er mee doorgaan!
Groetjes
Jantine DT 52WTC