donderdag 8 december 2022

12 Cards of Christmas 2022 - #12 - Inspired by GerJanne en Sarah

Dag lieve allemaal!

De laatste maand van het jaar is aangebroken, en dus is dit ook de laatste uitdaging die ik van GerJanne kreeg voor onze onderlinge kerstuitdaging van 2022.

Intussen heeft GerJanne mijn pakket voor volgend jaar al ontvangen en ben ik alvast de eerste opdracht aan het bedenken. Er borrelt een thema op in mijn hoofd omtrent de uitdagingen, dus wie weet ... Maar meer daarover in het nieuwe jaar. Kwestie van jullie nog wat in spanning te houden.

Opdracht 12 was als volgt: "Maak een kaart en gebruik DP naar keuze, het rode glitterpapier, de tekststempel en minstens 1 vilten ster".

Ik begon op een zondagmiddag en had al snel drie kaartjes klaar.



De eerste twee idee'tjes liepen er zo uit, maar de tekststempel verwerken, dat was wat anders.




Dus maakte ik ook nog een derde kaart.



Het jaar is alweer voorbij gevlogen en er is ook weer zoveel gebeurd. Enorm mogen genieten van mooie momenten, maar ook vervelende dingen en minder goed nieuws passeerden de revue.
Maar iedere tweede donderdag van de maand, waren GerJanne en ik steeds present en dat heeft weer mooie resultaten opgeleverd!


Dank je wel GerJanne, voor het mooie pakket en de leuke uitdagingen! Vooral heel leuk dat je nog steeds gemotiveerd bent om onze kerstuitdaging ook volgend jaar weer verder te zetten.
En natuurlijk ook een dikke merci aan iedereen die mijn blogposten gelezen heeft en/of een lief woordje achterliet. Dat gaat zeker niet onopgemerkt voorbij!

Veel liefs voor nu,
Sarah

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes heb je gemaakt ! goed bezig, zo gaat het lekker vooruit
grtjs,martina

Martha zei

Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt, Sarah
Mooie uitdaging samen met GerJanne!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Top hoor je kaartjes super leuk zijn ze!

Jantine zei

Heel leuk, Sarah. Jij had veel inspiratie. Erg leuk hoe jij en GerJanne deze traditie voortzetten, zo knap wat jullie steeds verzinnen.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Oh wat zijn ze leuk geworden. EN wat goed dat je de derde nog gemaakt hebt met de tekststempel. Soms is het inderdaad lastig om zo'n grote tekststempel op de kaart te gebruiken. Erin is dan vaak handiger. Ik ben super benieuwd naar de challenge voor 2023. Met een thema? Je maakt me nieuwsgierig...

Daphne zei

Leuk hoor en wat heb je er veel gemaakt hè dit jaar.
Zo leuk om elkaar een pakket te sturen en dan elke maand een uitdaging te verzinnen daarmee.

Sarah zei

Jullie hebben heel netjes elke keer jullie kaartje geplaatst en toffe opdrachten verzonnen. Leuk om het geheel te zien. En goed dat jullie gewoon doorgaan!