donderdag 9 februari 2023

12 Cards of Christmas 2023 - #2 - Februari: Liefdevolle kerstkaart

Dag allemaal!

De tweede donderdag van de maand en dat betekent dat GerJanne en ik vandaag onze onderlinge uitdaging weer tonen, aan elkaar en ook aan jullie.

Dit jaar kreeg GerJanne dus weer een pakketje met spullen van mij en bedenk ik ook weer de opdrachten. Opdracht twee luidde als volgt:
"Gebruik papier van het A4- of A5-formaat. Zorg ervoor dat er een groene tint in het kaartje zit. Gebruik de hertenkopjes (het eerste papier dat ik met de Silhouette sneed), de tekststicker "warm wishes" en de die-cut mok met hart."

Toen ik aan de opdracht begon dacht ik makkie, ik had een idee wat ik ongeveer wilde. Totdat ik effectief aan de slag ging. Hoe ik ook maar leek te schuiven en te passen, het kwam er niet uit zoals ik in mijn gedachten had.

Het is uiteindelijk dit geworden:


Ik heb er van mezelf nog wat plakstenen op gegooid en de hartjestag van Magnolia gebruikt, afgewerkt met lint en touw.

Ik ben benieuwd wat GerJanne gedaan heeft met de opdracht!

Ik link mijn kaartje ook weer bij 52WTC.

En nu als de bliksem een opdracht voor maart bedenken. Niet zo'n makkelijke maand om een thema bij te vinden... Iemand intussen al een idee wat de leidende draad is voor de challenges?

Liefs,
Sarah

14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is erg leuk geworden, mooi gemaakt
grtsj,martina

Daphne zei

Maar het is wel een heel mooi kaartje geworden en super leuk dat het hart/label eruit kan.
Volhouden en uiteindelijk wordt het dan toch wel iets😉

Martha zei

Prachtige kerstkaart Sarah
Zo leuk met die hertenkopjes in die vorm
Mooi gemaskt
Fijne dag, liefs Martha

GerJanne zei

Wat mooi die hertenkopjes in het kader. En het losse hart aan de strik vind ik ook goed gevonden! Grappig dat we allebei het bomenpapier hebben gekozen, uit al de papiertjes.
Het jaarthema....Misschien iets met de seizoenen? Dus februari was Valentijn, ja, dan zou maart lente worden...met een kerstkaart🤣

Marijke zei

Een super leuk kaartje met die lieve hertenkoppen. Leuk gedaan in een raampje gemaakt! Ik zou zeggen voor maart iets met lentekleurtjes of bloemetjes. Zo'n zin in het voorjaar! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart met de hertenkopjes Sarah.
Verrassend het hart als label achter de hexagon.
Heel leuk gemaakt, hetzelfde materiaal maar toch heel anders dan de kaart van GerJanne.
Moeilijk hoor om een kerstkaart te koppelen aan het voorjaar.
Succes met het bedenken van het thema voor maart.
Groetjes Antje

Anita van Deur zei

Toch is het een mooi kaartje geworden met leuke details.

Annemarie en Merit zei

prachtig kaartje.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geen idee wat de leidraad is Sarah maar het is wel een mooie kerstkaart met die leuke hertenkopjes geworden.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjan zei

Het is een mooie kaart, ook bij jou is de uitwerking het thema goed geslaagd, net als bij GerJanne! Mooi stel die twee kopjes in de hexagon met het hart erbij.

marian zei

Toch erg goed gelukt hoor, een erg mooie kaart geworden.
Groetjes van Marian.

casa crea d' emilia zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Leuk om de verschillende uitvoeringen te zien bij Jou en Gerjanne. Erg leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Nicole Parmentier zei

Grappig te zien hoe jij met dezelfde materialen toch weer een heel ander kaartje gemaakt hebt als Gerjanne. Ik vind het kader dat je gebruikt hebt heel mooi in combinatie met de hertjes en het achtergrondpapier met de bomen. Prachtig gedaan!!

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.