donderdag 9 maart 2023

12 Cards of Christmas 2023 - #3 - Maart: Vrouwelijke/bloemige kerstkaart

Dag lieve allemaal!

En zo zijn we alweer aanbeland bij de derde maand van het jaar, maart!
Vorige week mochten we nog genieten van een stralende zon, en deze week is het opnieuw grijs winterweer met zelfs wat sneeuw!

Ik verlang enorm naar de zon en wat warmere temperaturen. Daar heb ik dit jaar echt gevoelig meer last van dan andere jaren. Dat de dagen beginnen te lengen doet me dan ook zo'n deugd! Ik kan er echt van genieten als ik me realiseer dat het 18.00u en nog licht buiten is.



Maar, genoeg gepalaverd. Terug naar de orde van de dag. En dat is namelijk de onderlinge uitdaging tussen GerJanne en mij. De derde maand van het jaar, en dus laten we vandaag ook ons derde kaartje zien.

Opdracht 3:
Gebruik het langwerpige papier, waarvan zeker het vel met de klok/kaarsen/bellen/enveloppes moet te zien zijn. Gebruik OF de tag met de krans OF bloemen die-cuts die versnipperd zitten over de verschillende vellen. Gebruik ook de stickers: OF de gouden sterren OF de bloemen. De tekst moet komen uit de stempelset die we gezamenlijk hebben, namelijk die met ondermeer de tekst "j*y".

 

Zoals jullie kunnen zien, koos ik er voor om de tag te gebruiken en de bloemenstickers.


Ik hield hem vrij rustig om de tag en het drukke dp te kunnen laten spreken. Verder heeft dit kaartje niet veel uitleg nodig.

Kijken jullie ook weer even bij GerJanne? Ik ben weer erg benieuwd naar wat zij er van gemaakt heeft!
Ik link mijn kaartje ook nog bij 52WTC.

Fijn dag nog! Liefs,
Sarah


14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje is dit geworden
grts,martina

GerJanne zei

Oh ja, heel mooi. Beter dan die drukke van mij. Zo komt de tag veel mooier uit! En nu ik jouw titel zie denk ik dat ik het weet en ook al zoiets gezegd heb...maar ik werd op een verkeerde voet gezet, door de bloemen. Elke maand iets dat met die maand te maken heeft. Internationale vrouwendag deze maand natuurlijk. Daarom vrouwelijk!! Jaja, dat zal het zijn....

Caroline Cards zei

Heel mooie kaart.
Groetjes, Caroline

Martha zei

Prachtige kaart Sarah
Het label komt zo mooi uit op de kaart!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een plaatje heb je ervan gemaakt Sarah, heel mooi zoals het vrij drukke dessin-papier gebruikt is. Ik snak ook naar de zon hoor, altijd moeite met de eerste 4 maanden van het jaar.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Je hebt er ook een mooi kaartje van gemaakt! Leuk hoe jullie dezelfde opdracht hebben en toch een hel ander kaartje maken! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

PIKO hobbyblog zei

Zo eindelijk weer eens een reactie van mij kant.
wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt voor 52 weeks to christmas.
Liefs Pia

!neke zei

Echt heel leuk !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Rustige kaartjes....ik hou ervan Sarah.....deze is heel mooi geworden!
Groetjes Diny

joke zei

Heel mooie kaart en zo anders weer als Gerjanne, leuk hoor om dat samen zo te doen.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart!
straks eens kijken bij GerJanne...
Groetjes
Nancy 52WTC

Daphne zei

Héél anders dan de kaart van GerJanne.
Mooi hoor, de rustige uitstraling.
Leuk hè, om elkaar steeds weer uit te dagen.

Colien zei

Heel mooie kaart!
grtz Colien [52WTC]

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.