dinsdag 16 april 2013

Floral Flourishes

Dag allemaal!

Welkom aan Mia, mijn laatste nieuwe volger, erg leuk dat je "tuned" blijft hier!

Na het zien van het filmpje van Leonie haar rozen die ze met de mallen van Noor! Design gemaakt had, was ik al verkocht. Maar niet meteen aangeschaft.
Maar dan zie je echt overal zelfgemaakte bloemen opduiken, je komt in de hobbywinkel, daar liggen deze fantastische mallen. En die lijken zo hard naar je te schreeuwen, neem mij meeeee!!
Dus toch maar aangeschaft.

Ik moet zeggen, mijn rozen komen nog lang niet in de buurt van Leonie, ik schuif het lekker op niet hetzelfde materiaal te hebben. Maar ik ben toch tevreden!


De gele roos was de tweede die ik maakte.
Ik was begonnen met een bloem te maken met de grootste mal. Maar ik had vloeibare lijm gebruikt (geen lijmpistool), teveel denk ik, want toen ik daarna de blaadjes wou bewerken scheurde ze af.

De roze is met de kleinste mal gemaakt en die vind ikzelf beter gelukt, waarschijnlijk gewoon omdat je het al een keertje in de vingers hebt gehad.

Ik heb ook nog de 6002/0157 en de 6002/0160 aangeschaft. Maar die moet ik nog uitproberen. Het lijkt me moeilijker om met deze te werken.

Als iemand goede tips heeft, die zijn natuurlijk hartelijk welkom!

Toedels...

2 opmerkingen:

Magda zei

Goedemorgen ,
dank je wel voor je fijne reactie aan mijn blog.
Je roze roosjes zijn inderdaad mooi gelukt; en ik denk ook dat hoe meer je er maakt hoe beter ze worden.
Ikzelf heb mijn bloemen gemaakt met de Bitty Blossoms Spellbinders en op you tube het filmpje bekeken van Donna Salazar.
Leuk weekend
Magda

Unknown zei

Hi,

As reply to those flowers that I used in my card, I am sorry that I don't know what is it, I just brought it in Thailand when I have a vacation last summer.

Have a nice day

Betty