maandag 1 april 2013

Indiaantje

Dag allemaal!

Nog even snel posten voordat ik lekker een filmpje ga opzetten.
Vorige week vond ik het blog van Het Freubelhonk van Geki . Het is een "nieuw" challengeblog en hun lopende challenge sprak me erg aan! Namelijk gebruik ORANJE. Nu is dat niet meteen een kleur waar ik naar teruggrijp wanneer ik ga kleuren of als ik materialen kies. Dus heb ik alles bij elkaar gezocht en begonnen.
Dit is 'm geworden;
 
 
Het papier en de plakparels zijn van de Action. Ook het lint dat ik gebruikte om de strikjes mee te maken is daar vandaan. Verder een Magnolia'tje ingekleurd met gewone kleurpotloden. De bloemetjes zijn van het Kruidvat en Boekenvoordeel. Het jute dat eronder zit uit de Wibra. Ook nog twee, groene stansjes van Joy!. Het oranje, vierkantenframe is gemaakt met een mal uit de Boekenvoordeel.

Met deze kaart wil ik ook nog meedoen bij:
- Simon Says Stamp: Challenge - Anything Goes
- Kleurenfestijn: Challenge April 2013 - Alles mag
 
Zo dat was het weer. Ik hoor graag wat jullie van deze vonden!
Tot snel!

1 opmerking:

Erica ♥ zei

Leuk kaartje heb je gemaakt, en mooie
keuze papier, enne mooi oranje hoeft
niet lelijk te zijn toch ☺

Bedankt voor je deelname aan de
Challenge bij Kleurenfestijn !

Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl