woensdag 24 april 2013

Game On Mario... Euh... Edwin

Hallo hallo!

Iedereen hartelijk bedankt voor de lieve reacties op m'n vorige kaartje!
Everyone who commented on my last card, thank you so much for those nice words! Welcome to Gea and Cabio! It's getting cosy down here...

Deze avond weer een kaartje van mijn kant! Mei komt eraan en we hebben twee communicanten dit jaar. Daarom dit kaartje voor de eerste. Een lief jongetje dat,  zoals allemaal tegewoordig, gek is van gamen. Maar dat hadden jullie vast al geraden,  titel duh!!

Hier is ie dan


Een stoere jongenskaart in blauw en rood, dat hoorde wel zo aangezien ik Edwin heb ingekleurd zoals Mario. Voor een jongen/man vind ik een kaart versieren ook steeds zo moeilijk. Daarom heb ik het bij wat stansjes, een vlaggenlijn en plakpareltjes gehouden.
 

Nog een close-up van Edwin.

Deze kaart mag van mij meedoen bij:

- Magnolia Mania: Challenge #68 - Wimpel

Het andere kaartje volgt snel!

1 opmerking:

Nicolchen zei

A fantastic creation you´ve made :0)))

Thanks for joining us at Magnolia Mania ;0)

Hugs Nicole