woensdag 24 januari 2018

I'm Sorry I Forgot Your Birthday

Hey hey!

Bedankt voor jullie lieve commentaren op mijn vorige kaartjes!
Toch grappig dat het voor jullie allen herkenbaar is dat je altijd meer spullen koopt dan je aan kan, zoals GerJanne het zo leuk zei. Angelique gaat het kopen van al dat verleidelijk spul dan weer proberen in de hand te houden... De ene keer lukt dat al wat beter als de andere!

Vanavond ben ik er weer met een CAS-kaartje. Al een tijdje wil ik mijn kleurtjes eens terug onder het stof vandaag halen en dat deed ik dan ook.


De kikker komt uit een stempelsetje van de Action en de tekststempel uit een setje van MFT.
Met een gele en groene fineliner nog een randje en klaar.

Ik maakte het kaartje naar aanleiding van de nieuwe challenge bij CASology, daar is de cue "Late". Wij werken met een weekkalender en ik weet wel ongeveer wanneer iedereen jarig is, maar vaak zie ik op maandagmorgen dat ik te laat ben met een verjaardagskaart. Deze gaat dus zeker en vast nog van pas komen!

Zie jullie snel weer!
Liefs, Sarah

10 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Sarah...met zo een schattige en mooi ingekleurde kikker erop...
groetjes Rosina

Nelleke zei

Och wat een schatje. Ik moet het kleuren ook maar klein houden, zoals dit geeft juist een heel mooi effect. Groetjes, Nelleke

karen h zei

Adorable card - the frog image is so sweet. I like the hand drawn border. Thanks for joining us at CASology!

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
wat een schattig kaartje zo leuk met dat kikkertje!
Liefs Martha

Angelique zei

Hele leuke kaart, de kikker kijkt zo vrolijk de wereld in.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Oh, dit is een superleuk kaartje!! Dat kikkertje is erg leuk! En ja, ik ben aan het minderen, maar soms kom je toch iets tegen dat zo leuk is voor weinig geld....mijnkamertje puilt bijna uit, dus ik moet er wat aan gaan doen. Nog meer kaartjes maken ;-)
Liefs en goed weekend,
GerJanne

Claire zei

He looks adorable sat in the corner, lovely colouring and the yellow and green round the edge just finishes the card off nicely x

Melissa zei

What an adorable frog image! :) I love the monochromatic color scheme and the way you framed the overall design!
Thank you so much for playing along with us over at CASology!

Bharati zei

Very cute card n love the colouring on the frog. The wonky hand drawn border n the monochromatic look add interest. Thank you for playing along with us at CASology. Hugs Bharati

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief kikkertje zit daar Sarah. Mooi zoals je door het lijntje de tekst en het plaatje bij elkaar trekt. Altijd handig om dit soort kaarten op voorraad te hebben ;p
Lieve groetjes Miranda