dinsdag 16 januari 2018

Vroege kerstpost!

Dag lieve allemaal!

De sketch van Dutch Card Lovers, die bleef ook door men hoofd spoken. En ik wist alvast één ding dat ik zeker wilde gebruiken, een stans die ik van die lieve GerJanne voor m'n verjaardag kreeg.

Dus ging ik aan de slag. De ronde "Merry Christmas" stans is dus een cadeau'tje van GerJanne, die wilde ik graag uitproberen! Een kerstkaart werd het dus. Ik kocht onlangs nog mooie kerstblokjes in de Action, daar ging ik eens tussen neuzen. Ik koos voor wit, zwart en goud, kleurtjes die altijd feestelijk ogen!



Afgelopen kerst mochten maar enkele bijzondere personen een zelfgemaakte kerstkaart ontvangen. Dit kaartje is, hopelijk, het begin van een mooie voorraad aan kerstkaartjes!

Tot blogs!
Sarah

10 opmerkingen:

Irene zei

Wat een verwennerij van GerJanne en goed dat je er direct een leuke kaart mee hebt gemaakt Sarah! Misschien kun je ook proberen op donderdag aan 52 weeks to Christmas mee te doen om zo een voorraadje te krijgen!

XxIrene

GerJanne zei

Gaaf Sarah!! Wat is het een mooie stans hè? Ik heb hem zelf ook en ben er weg van! Je kaartje is mooi, dat papier is super (heb ik ook;-))
En wat ze zegt: 52 weeks is ideaal. Ook op Facebook bij de Egel kun je minstens twee keer per maand een kerstkaart plaatsen in een album wat voor je aangemaakt wordt.
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Dan kan je fijn met je mooie spulletjes aan de slag Sarah om zo een voorraad kerstkaartjes aan te maken. Je kaartje is mooi en krijgt door het goud een feestelijke uitstraling.

Groetjes Hermien

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Heel mooi dit kerstkaartje en de snijvlak is schitterend
Liefs Martha

Marjan zei

Prachtige stans en een mooie kaart met de schets! Leuk dat je meedoet!

Ela zei

Een heleooie stand is dit Sarah! Mooi DP van de Action, chique! Groetjes Ela

anja curvers zei

Een mooie uitwerking van de sketch. Fijn dat je meedoet bij DCL.

Margot zei

Heel mooi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Ellen zei

Super mooie stijlvolle kerstkaart!
Groetjes Ellen

Alina zei

mooie kaart, Sarah, dat papier heb ik ook gekocht :) !
bedankt voor de leuke reactie!
groetjes, Alina