maandag 11 maart 2019

A Dream Is A Wish Your Heart Makes

Dag allemaal!

Bedankt weer voor jullie lieve reacties op bij bijen kaartje en natuurlijk ook jullie lieve woorden over/voor ons Frits'ke.

Afgelopen vrijdag ging ik met haar op controle bij de dierenarts. Hij bevestigde ons vermoeden, haar oogje is weg. Hij zei wel dat de oogholte op zich er proper uit zag. Hij vroeg hoe het haar verging. Het gaat naar omstandigheden goed met haar. Ze lijkt zich goed aan te passen aan het feit dat ze nog maar één oogje heeft en ze heeft terug wat meer energie dan een maand geleden toen de problemen aan haar oogje/ooglid begonnen. We stelden de onvermijdelijke vraag en hij leek een beetje te schrikken.
Ze past zich goed aan, het eeuwige leven heeft ze natuurlijk niet (ze is al een oude tante), maar ze kan gerust bij jullie blijven. Haar oogholte zal nu dicht gaan groeien, maar op zich kan dat geen kwaad.
We waren opgelucht! Voorlopig kunnen we haar dus nog vertroetelen door haar bij ons te nemen en haar kopje te krabben of haar warm in te duffelen in onze handen.

Vandaag had ik mijn vrije namiddag, na enkele "to do's" trok ik mijn knutselmuts op!
De volgende te tackelen challenge was de Liftchallenge. Daar vragen ze om een landschap-in-een-kader-kaart.
Een tijdje geleden won ik de tweede prijs bij Marianne Design en kreeg ik ondermeer de prachtige stempelset: Silhouette - Forest Animals. Die wilde ik zeker gaan gebruiken en de Liftchallenge leek me daar het ideale moment voor. Dus daar gaan we:


Ik sneed een stukje waterverfpapier uit van 11x11cm en maakte met Distress Ink (Dusty Concord en Stormy Sky) een achtergrondje. Ik besprenkelde met water en depte af zodat je wat spetters krijgt. Nu ik de kaart bekijk terwijl ik deze tekst typ lijkt het alsof de spetters in het blauwe gedeelte vuurvliegjes zijn, terwijl de spetters in het paarse gedeelte eerder sterren lijken.
Daarna stempelde ik deze scene dus met de Forest Animals silhouette stempels - CS1021. Ook de tekst (uit de stempelset Dream - CS1018) zat bij de prijs. Vervolgens plakte ik de scene op een donkergrijs parelmoer kaartje van 12,5x12,5cm, zo ontstaat er de kader.
Er is zeker nog ruimte voor verbetering, maar al bij al is het toch een mooi kaartje uit een magisch en betoverend bos.

Veel liefs voor nu,
Sarah

6 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi!!!

Marjan zei

Mooi sfeertje op je kaart, een sprookjesachtig tafereel! Mooie kaart, Sarah en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
Ah wat fijn dat, ondanks zijn ziek oogje, toch weer opgekrabbeld is fijn voor jullie!
Mooi silhouet kaartje in prachtkleur heb je gemaakt!
Liefs Martha

Lisa Andersson zei

Wow, this looks fantastic. Love the colors and the scene.
Hugs, Lisa

Cornelie zei

Mooi! Het lijkt net alsof je het op stof hebt gestempeld door de structuur van het papier denk ik!
Mooi kaartje geworden zo alles bij elkaar en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtig kaartje Sarah, echt een beetje sprookjesachtig.... Leuk effect ook met die spetters.

Liefs,
Wendy