dinsdag 26 maart 2019

Bedankt

Dag allemaal!

Vanmorgen laat ik even snel een kaartje zien dat de post op moet! Ik gisteren mijn vrije middag en ging aan de slag.
De foto is daarnet pas genomen, want de foto van gisterenavond deed het kaartje absoluut geen eer aan!

(Foto vanmorgen)

(Foto gisterenavond)

Ik koos ervoor om een rechthoekige kaart (21x11cm) te maken, zodat ik er wat lieve beestjes van Eline op kwijt kon samen met het woord "Bedankt". De bestemmeling heeft wat met Marianne Design, dus wilde ik graag een aantal MD-producten op de kaart verwerken en het lijkt me duidelijk dat ik die persoon wil bedanken.
Ik gebruikte volgende materialen van MD:
- Alfabet: COL1350
- Olifant (bloemetje): COL1384
- Leeuwen: COL1455
- Toekan: COL1457
- Kant (randje): LR0507

Het designpapier komt uit een blok van de Action, die vond ik wel mooi passen, wat plakparels maken de kaart af.

Dit kaartje laat ik mee doen aan volgende challenges:
Sarah

14 opmerkingen:

Monique zei

Mooi gedaan Sarah. Een keer een ander formaat kaart waar al deze prachtige diertjes op kunnen spelen.
Fijne dag,
Monique

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Wat een leukerd dit sterenkaartje, mooi gemaakt!
Liefs Martha

Judith zei

Wat een superleuke kaart geworden.'
Leuk dat je mee doen met onze “alles mag” challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Eri zei

Superleuke kaart heb je gemaakt Sarah. Tof zoals de leeuwtjes over de schutting heen kijken.
Groetjes, Eri

Wybrich zei

Super leuke creatie!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Wendy Koorevaar zei

Wat een superieur kaartje Sarah! Ik vind het ook altijd een gedoe om een kaartje goed op de foto te krijgen hoor....

Liefs,
Wendy

GerJanne zei

Leuk zo'n lang kaartje! En handig, omdat je er wat meer op kwijt kunt. Heel leuk bedankkaartje! Vrolijk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk bedacht om hier een langwerpig model kaart voor te gebruiken Sarah. Zo passen al die dieren er mooi op én het woord "bedankt" lekker duidelijk :)
Een vrolijke mooie bedankkaart vind ik .
Lieve groetjes Miranda

Anita zei

Wat heb je weer een leuke creatie gemaakt Sarah.
Je zal het kaartje maar in je brievenbus vinden.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Suzan zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Sarah!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Henriët zei

Heel mooi gedaan!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Mieke zei

Oooh deze is echt zoooo leuk! Super mooi! ♥

Angelique zei

Echt een prachtige bedankkaart waar je vrolijk van wordt, mooi gedaan. Mooie voorbeeldkaart voor het het hobbyhonk, mooie kleurencombinatie.
lieve groetjes Angelique

Marleen zei

Ja!!! Ik was de gelukkige die deze prachtige kaart kreeg. Nogmaals hartelijk dank Sarah... echt super lief dat ik zo'n mooie kaart kreeg. Hij staat hier nog steeds gezellig in de woonkamer.
Lieve groetjes, Marleen