donderdag 9 juni 2022

12 Cards of Christmas 2022 - #6 - Inspired by GerJanne en Sarah

Dag lieve allemaal!

Vandaag zijn GerJanne en ik halfweg wat onze uitdaging betreft, we zitten op kaart 6 van 12. Dat betekent dus ook dat de eerste helft van het jaar 2022 er bijna op zit.
Voor de schoolgaande kinderen is het bijna zomervakantie en voor velen is het nu echt aftellen naar het zomerverlof!


Halverwege mei kreeg ik opdracht 6 in de digitale brievenbus en die luide als volgt: "Maak een kaart met het papier pakket van Craft Emotions in een andere vorm dan rechthoekig of vierkant. Gebruik ook het uitdrukvel, de tekststempel en de enemaldots."


Het idee om een "apart" kaartje te maken was eigenlijk vrij snel geboren.


Op het eerste zicht zou je helemaal niet zeggen dat dit een kerstkaartje is. De vorm geeft niets prijs en de vissen van het uitdrukvel lijken zich helemaal niet druk te maken over de kerstrush die op het einde van het jaar altijd heerst.
Valt jullie trouwens op dat ik het rode lintje heb gerecupereerd van het label dat ik gebruikte voor opdracht 2 ?


Maar, het kaartje heeft een geheime boodschap! Een heel atypisch kerstkaartje dus. Maar ik vond het best wel grappig en hij kan zeker naar een visliefhebber (eten/sport).

Ik ben benieuwd als GerJanne ook voor de vissen gegaan is. Kijken jullie mee?
Ik link mijn kaartje ook bij 52WTC.

Liefs, Sarah

16 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Een grappige verrassing met de kerstgroet erin. Groetjes Marja

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje!

Martha zei

Ha die Sarah
Wat een verrassend leuk kerstkaartje heb je gemaakt!
Leuk die verborgen boodschap!
Fijne dag liefs Martha

Daphne zei

Wat een leuke, creatieve kaart. 😁
De visjes hebben kerstmutsen op hun koppie, maar of dat nou meteen opvalt....
De verrassing van het flapje met daarachter de tekst is leuk.

Annemarie en Merit zei

Wat een super grappige kerstkaart....
Gezellig dat je erbij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Ellen zei

Heel mooi gedaan Sarah…prachtig van kleur ook en leuk dat het kaartje open kan!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele anders dan anders kerstkaart maar zeker een leukerd Sarah.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk kerstkaartje heb je weer gemaakt voor jullie uitdaging. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Jantine zei

Heel leuk, Sarah, wat je met de opdracht van GerJanne hebt gemaakt. Mooi model, grappig met die vissen en de geheime boodschap.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een grappige kerstkaart heb jij gemaakt met de visjes Sarah. Zo leuk.... en verrassend. GerJanne heeft een stoere zeebonk verwerkt op haar kaart. Die is ook heel leuk geworden.
Groetjes Antje

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Sarah....GerJanne heeft er weer iets heel anders mee gemaakt!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hahahaha, wat grappig! Nee inderdaad , op het eerste gezicht zou je niet bedenken dat het een kerstkaart is. Heel leuk gedaan, met die vissen ook. En opdracht 7 zit in je mailbox!

GerJanneke zei

Oh.... ik geloof dat mijn reactie niet geplaatst is! Het is een heel leuke kaart geworden, mooie vorm en je zou zeker niet denken dat dit een kerstkaart is. Zo leuk en verrassend, het kaartje met de tekst erop. EN het lintje...goed bedacht. Je bent nu ook door je vissen heen, denk ik ;-)
Opdracht 7 zit in je mailbox.

Marjan zei

Atypisch is leuk, weer eens wat anders! Superleuke kaart en wat een schattige visjes met de rode mutsjes!

Marjolein zei

Leuk gemaakt! Ik vind het ook wel grappig dat het niet een typische kerstkaart is. Heel geschikt voor het doel waarvoor je hem in gedachten hebt. Groeten Marjolein

Nancy Soetaert zei

je ziet inderdaad niet zo vaak vissen op een kerstkaart, maar met hun dikke rode mutsen zijn ze best wel in kerststemming... Heel leuke kaart!
groetjes
Nancy 52WTC