maandag 28 januari 2019

Aapjes zeggen guitig: "hello"

Dag allemaal!

Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik maakte naar aanleiding van de huidige challenge bij Knutsels & Kadootjes. Daar mag namelijk alles, als het maar met een A begint.
Waarschijnlijk niet erg origineel, maar natuurlijk greep ik naar het lieve aapje van Eline. De aapjes waren één van de eerste beestjes die ik had en ik blijf ze zo leuk vinden!


Een simpel, maar lief kaartje. Als je het zo ziet zou je kunnen denken dat vereeuwigd moment van op een safari is. Het aapje slingerde namelijk net voorbij in het gebladerte en we waren gelukkig op tijd om een foto van hem (of haar?) te maken. Door het schrikken van de flits op onze polaroidcamera schieten de verzamelde banaantjes alle kanten op. Gelukkig wist hij er nog eentje vast te houden zodat die brombeer in zijn maagje straks stopt met brommen. Tussen die oude fotostickers (die jullie vast nog wel kennen) bij het kraampje op de hoek vonden we nog een leuke "hello" die we op onze polaroid plakten. De reis zou nog wel enkele weken duren, dus dit leuke postkaartje met echte polaroid zou het thuisfront zeker waarderen!

Liefs voor nu,
Sarah

9 opmerkingen:

Hermien zei

Of het nu origneel is of niet het is een super leuk kaartje met een schattig aapje erop. Bedankt voor het meedoen bij K&K.

Groetjes Hermien

Irene zei

Haha heel leuk verhaaltje bij fit enige aapje Sarah, hoop dat hij alle banaantjes terug heeft gevonden!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha wat een leuk verhaaltje bij je grappige kaart Sarah. Zo guitig zoals hij in de "camera" kijkt en daardoor als polaroid-kaart de ether in mag. Ik vind hem top.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Wat een ontzettend leuke kaart, leuk het aapje in het polaroid en grappig geschreven
lieve groetjes Angelique

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Wat een leuk kaartje en ik vind het wel origineel!
Ook leuk zoals je het beschrijft!
Liefs Martha

GerJanne zei

Hihi, ik zat net in je verhaal en toen stopte het! Enig kaartje met de aap. En dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart Sarah, dat papiertje op de achtergrond is ook zo gaaf!Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

Monique zei

Heel lief kaartje!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Colien zei

Hartstikke leuk en vrolijk kaartje, mooi!
Bedankt voor je deelname aan onze 'Iets met een A'-challenge.
grtz Colien {Knutsels en Kadootjes}