zondag 6 januari 2019

Kantige kaart

Dag lieve allemaal!

Dit is mijn eerste berichtje in 2019, dat betekent dus dat ik jullie nog allemaal een gelukkig nieuwjaar wil wensen! Ik wens jullie allen een prachtig jaar toe met een goede gezondheid, veel liefde en geluk en een regenboog van creativiteit!

Gisteren en vandaag hadden we "vrij" van de bouw omwille van het miezerige weer. Dat betekende wat tijd tussendoor alle andere zaken, waardoor ik de nieuwe challenges noteerde in mijn agenda en vandaag aan de knutsel ging.

De titel van mijn blogpost is "kantige kaart". Ja, ik heb kant verwerkt op mijn kaart, maar het is ook een kaartje met twee kanten... De kaart is voor een speciale gelegenheid, de achterliggende reden is minder prettig. Dat combineerde ik met de nieuwe uitdaging op het Marianne Design Challengeblog. Daar vragen ze namelijk een CAS kaartje in wittinten.


De kaart is om vrienden van mijn ouders te feliciteren met hun huwelijk van aanstaande vrijdag. Ze houden het klein. Een simpel, sober en sereen kaartje leek me dus ook gepast.
Vooral ook omdat de man even voor kerst slecht nieuws kreeg op vlak van zijn gezondheid.

Ik gebruikte de kantstans (LR0507) die ik in twee knipte waardoor er aan beide zijden een kanten randje is, daarop nog een oplegvel met daarop het kanten hart (CR1428) twee keer. Ja twee keer, één keer in zijn geheel en het tweede hart knipte ik in twee om het oplegvel te flankeren. De initialen (COL1350) van beiden er op en klaar was dit kaartje.

Benieuwd wat jullie er van vinden! Voor mij is het in ieder geval iedere keer weer even genieten als ik aan de knutsel kan. Dit jaar zal ik het misschien nog niet meteen op regelmatige basis kunnen doen, aangezien voor 2019 de binnenafwerking van ons huis op het programma staat. Maar dat is bouwen, keuzes maken en (kleine) offers brengen.

Wie weet, tot snel!
Liefs, Sarah

8 opmerkingen:

Henriët zei

Ik vind hem erg mooi geworden.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Hermien zei

Mooi stijlvol kaartje Sarah. Voor jullie natuurlijk ook de beste wensen in een goede gezondheid.

Groetjes hermien

Suzan zei

Ook voor jou de beste wensen Sarah! Je kaartje is heel mooi geworden!
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog

GerJanne zei

Hoi Sarah, wat een prachtige kaart! Heel mooi en chique in alleen wit. maar wel een dubbel gevoel bij de kaart! Sjonge zeg, dat is niet niks.
Ik mail je nog terug hoor!
Liefs!

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Voor jou en je familie ook de beste wensen, mooi kaartje heb je gemaakt en dat is toch wel heel dubbel zeg zoveel jaar samen en dan ernstige gezondheidsproblemen hebben!
Nog bedankt voor je lieve kerstkaartje!
Liefs Martha

Anita zei

Het is een mooi chique kaartje geworden Sarah. Ik denk dat ze dit wel kunnen waarderen.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Angelique zei

Ook voor jou de beste wensen en een creatief 2019. Mooie, stijlvolle felicitatiekaart die goed bij de omstandigheden passen. Ik wens je veel succes met de afwerking van jullie huis, zal een voldaan gevoel geven.
lieve groetjes Angelique

Judith zei

Mooi stijlvol kaartje geworden.
Geweldig dat je mee doet met onze challenge witte CAS.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog