zondag 20 januari 2019

I Like How YOU ROLL

Dag lieve allemaal!

Vanavond laat ik jullie een kaartje zien dat ik maakte naar aanleiding van schets #420 bij MFT. Al vrij snel vormde zich een idee in m'n hoofd en het kwam ook nog vrij snel en goed uit m'n handen.


Een rechthoekig kraftkaartje, met daarop stroken (gesneden met de MFT Stitched Snow Drifts mal). Drie stroken beïnkte ik met Distress Inkt - Wild Honey en bestempelde ik met een stempeltje uit de stempelset Happy Hedgehogs. Het lieve egeltje en de toepasselijke tekst zijn natuurlijk ook van die stempelset. Eerst sneed ik een cirkel uit met de grootste cirkel van de All Star High Top mal en daarna stempelde ik het egeltje. Ik kleurde die lieverd in met de markers van de Action en maakte wat dotjes met Pearl Paint. Achteraf leek het me leuk om de schets te spiegelen, dus zo gedacht, zo gedaan!

Dan nog een leuk nieuwtje, mijn muisjeskaart die ik voor Kerstmis aan jullie liet zien was een randomwinnaar bij Ally's Angels. Van Alessandra kreeg ik de leuke "Cat Chat" set (stempels, bijhorende framelits en embossing folder) toegestuurd, samen met een lief kaartje.
Aangezien het kaarten maken op een laag pitje staat was het alweer even geleden dat één van mijn kaartjes nog in de prijzen viel.

Dan nog een leuk nieuwtje! Afgelopen zaterdag werd mijn achternichtje, samen met nog twee andere meisjes, uitgeroepen als jeugdprinses. Er stroomt wel wat carnavalesk bloed door onze familie, dus het kwam niet helemaal als een verrassing. Vijf jaar geleden werd was haar broer namelijk ook al boer en een ander achterneefje samen met hem jeugdprins.
Het doet terugdenken aan het fantastische jaar dat papa en ik samen hadden als prins en prinses, maar dat is ook alweer even geleden...

Dat was het weer voor nu, hopelijk tot snel,
Sarah


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt! En gefeliciteerd met je prijs. Altijd leuk iets winnen... Dus dat wordt met de hele familie carnaval vieren! Leuk voor je nichtje!

Martha zei

Hoi hoi Sarah
Leuk kaartje heb je gemaakt en van harte met je gewonnen prijs, ben benieuwd aat je ermee gaat maken!
Leuk voor je nichtje !
Liefs Martha

Angelique zei

Geweldig, wat een superschattig kaartje met het egeltje. Vroeger vierde ik 5 dagen lang carnaval maar doe er nu helemaal niks meer aan. Ook hier in het dorp is de animo enorm verminderd. Ik hoop dat je nichtje en jij een heerlijke carnaval tegemoet gaan.
lieve groetjes Angelique