zondag 26 maart 2017

Hello Baby!

'Avond allemaal!

Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het heerlijke lenteweer? Ik alvast wel! Het geeft je echt een boost, dat mooie weer. Komende week er dus maar extra van genieten.

Gisterenavond, nadat ik de oefeningen van WO voor mijn neefje klaar had, ging ik aan de kaarten-maak. Onlangs kocht ik bij Chantal het girafje en aapje van MD, beide had ik nog niet gebruikt. Dus dat werd hoog tijd! Het was al vrij laat en wilde niet al te veel rommel meer maken dus hield ik het simpel...


Eerst stanste ik het girafje uit en lijmde hem in elkaar. Toen bedacht ik dat ik m'n washi-tapejes al lang niet meer had gebruikt en daar zaten toevallig de juiste kleurtjes tussen. Dus knipte ik een kleinere rechthoek uit wit linnen cardstock en plakte 3 verschillende tapejes schuin in de hoekjes. Ik won een tijdje terug de leuke baby stempelset (en babymallen) van MD dus dat kwam goed van pas!
Aangezien ik kraft had gebruikt bij het girafje liet ik dat ook in de basiskaart terugkomen. Het oplegvel heb ik met opzet een stuk kleiner gemaakt zodat ik er met een zwarte fineliner zelf nog een randje omheen kon tekenen. Plakparels, twine en een bedeltje (fopspeen) maken het af.

Dit kaartje is voor de voorraad. Toen het klaar was dacht ik: "Sarah, je moet verjaardagskaarten op voorraad hebben!" Dus ik weet wat me te doen staat :) . Misschien geeft dat heerlijke lenteweer van komende week wel wat inspiratie!

Dit kaartje doet mee aan volgende challenges:
- Dutch Card Lovers: Challenge #272 - Atypische babykaart (dus geen roze of blauw)
- Knutsels & Kadootjes: Washi-tape

Liefs,
Sarah

MD: COL1386 - MD: EC0165

13 opmerkingen:

Marjan zei

De giraffe, het washi tape en jouw doodles zijn samen een o zo leuke combinatie! Een heel lief en leuk geboortekaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke originele babykaart Sarah. Leuk die giraffe en zeker in combinatie met die vrolijke washi-tapejes.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Super leuk kaartje met de giraffe en al die stukjes tape, bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien

Ellen zei

Superlief Sarah en leuk gedaan met de wahsi tape. Ook het lettertype past er super bij net als de getekende rand erachter...top!
Ik heb net ook een babykaartje gemaakt met girafjes maar moest kiezen voor DCL...ik laat hem nog wel zien.
Liefs Ellen

Nelly zei

Super leuke kaart.
Bedankt voor je deelname bij knutsels en kadootjes.

Groetjes Nelly (DT K&K)

GerJanne zei

Superleuk! Wat een vrolijke kaart voor een baby in geel! Dank je dat je meedoet aan onze challenge van K&K.
Er begint zich een idee te vormen in mijn hoofd.....
Groetjes,
GerJanne

Monique zei

Nou blijf ik ook niet achter hoor. Ik zie dat bijna iedereen al heeft gereageerd van ons team. Je kaartje is dan ook echt een blikanger. Heel erg mooi gedaan.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.

Lieve groetjes Monique

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
wat een superschattig kaartje is dit met dat girafje!
ook onderstaand kaartje met toef bloemen en slinger vind ik erg mooi!
Liefs van Martha

Sarah zei

Super leuk en mooi kaartje!

Margot zei

Wat een schatje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

!neke zei

Hele gave kaart !!!!
Girafje is een topper !

groeten Ineke

anja curvers zei

Een hele gave kaart leuk gedaan hoor. Fijn dat je meedoet bij DCL.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart is dit, leuk dat tapejes, en het girafje is zoooo schattig. Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes, Ingrid.